ABN AMRO kiest voor ACE als lead agency  

Na een intensief pitchtraject kiest ABN AMRO voor ACE als lead agency. ACE wordt verantwoordelijk voor de merkpositionering en de doorvertaling van het merk naar campagnes, communicatie en platforms.

Tanja Bom, Head of Marketing Communicatie van ABN AMRO: “We willen met ABN AMRO een andere koers varen. We hebben gekeken naar bureaus die de moderne wereld snappen. ACE en MediaMonks zaten als laatste in de pitch en beide hebben ons verrast. De onderscheidende creatieve kwaliteit en de bewijsvoering vanuit ACE zijn hierin doorslaggevend geweest. Het eerste werk zal begin 2024 zichtbaar worden.”

Rogier IJzermans, CEO van ACE: “ABN AMRO is een prachtig merk, met veel drive en voorwaartse energie. Dit matcht goed met ACE. Het merk wil vernieuwen en verjongen en dat is ons op het lijf geschreven. Er is een sterke wil om dingen anders te doen, wat absoluut tot aansprekend werk gaat leiden. Het pitchtraject was zeer grondig, waardoor er een goede basis is gelegd voor de samenwerking. We kunnen direct van start. ABN AMRO wordt de eerste geïntegreerde klant van ACE.”

www.thisisace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director

11-11-2025 | 14:43:40
Met hun komst legt het bureau extra nadruk op creatieve productie en het verder uitbouwen van partnerships met opdrachtgevers.

ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland

06-11-2025 | 10:11:39
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

ACE lead agency Hersenstichting

21-10-2025 | 11:32:00
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.