Marketing- en digitaliseringsbudget slim opstellen: 16 tips

De zomervakantie van 2024 ligt achter ons, wat betekent dat veel organisaties aan de slag gaan met het opstellen van hun budgetten voor 2025.

De zomervakantie van 2024 ligt achter ons, wat betekent dat veel organisaties aan de slag gaan met het opstellen van hun budgetten voor 2025. Een taak die vaak complexer is dan gehoopt. Om bedrijven hierbij te ondersteunen, biedt iO een praktische whitepaper met 16 waardevolle tips om het marketing- en digitaliseringsbudget slimmer en efficiënter op te stellen.

Wat kun je verwachten?

In de whitepaper geven onze experts je inzichten en concrete tools om je budgetplanning voor 2025 te optimaliseren:

  • Handige checklist – Heb je overal aan gedacht?
  • Calculatiesheets – Toegang tot onze favoriete budgettemplates
  • Meer bereiken met hetzelfde budget – Praktische adviezen bij budgetdruk
  • Data als overtuigingstool – Hoe maak je je plannen krachtig met cijfers?
  • KPI’s die overtuigen – De juiste meetpunten om het management mee te krijgen

Een Whitepaper voor Slimmere Budgetbeslissingen

Het opstellen van een marketing- en digitaliseringsbudget is meer dan cijfers in een spreadsheet invullen. Het vraagt om slimme keuzes, data-gedreven inzichten en een sterke strategie. In deze whitepaper ontdek je:

  • Hoe je efficiënter omgaat met je bestaande budget.
  • Hoe je je aanpak evolueert om volgend jaar betere resultaten te behalen.
  • Hoe je een krachtig verhaal opbouwt om je plannen te verdedigen binnen het managementteam.

Met deze 16 tips heb je een houvast waarmee je sneller en slimmer je budget voor 2025 kunt opstellen.

Download de Whitepaper

www.iodigital.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

iO voorspelt halvering zoekverkeer door AI in 2028

25-09-2025 | 09:31:00
De groei van AI-gedreven zoekmachines maakt generative engine optimisation (GEO) essentieel.

Vier iO-webinars over AI, martech, onderwijs en development

24-09-2025 | 09:04:00
Dit najaar organiseert iO vier gratis online webinars rond actuele thema’s in marketing, onderwijs en technologie.

Brian Hirman: AI vereist kritische blik in toezicht

23-09-2025 | 05:45:00
Brian Hirman, Group M&A Director en partner bij digital agency iO is per 17 september 2025 benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen bij Rabobank Groep. We spreken hem hierover

Rabobank Groep benoemt Brian Hirman in Raad van Commissarissen

18-09-2025 | 09:51:00
De Algemene Ledenraad van Rabobank Groep heeft Brian Hirman per 17 september 2015  benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.