Marketing- en digitaliseringsbudget slim opstellen: 16 tips

De zomervakantie van 2024 ligt achter ons, wat betekent dat veel organisaties aan de slag gaan met het opstellen van hun budgetten voor 2025.

De zomervakantie van 2024 ligt achter ons, wat betekent dat veel organisaties aan de slag gaan met het opstellen van hun budgetten voor 2025. Een taak die vaak complexer is dan gehoopt. Om bedrijven hierbij te ondersteunen, biedt iO een praktische whitepaper met 16 waardevolle tips om het marketing- en digitaliseringsbudget slimmer en efficiënter op te stellen.

Wat kun je verwachten?

In de whitepaper geven onze experts je inzichten en concrete tools om je budgetplanning voor 2025 te optimaliseren:

  • Handige checklist – Heb je overal aan gedacht?
  • Calculatiesheets – Toegang tot onze favoriete budgettemplates
  • Meer bereiken met hetzelfde budget – Praktische adviezen bij budgetdruk
  • Data als overtuigingstool – Hoe maak je je plannen krachtig met cijfers?
  • KPI’s die overtuigen – De juiste meetpunten om het management mee te krijgen

Een Whitepaper voor Slimmere Budgetbeslissingen

Het opstellen van een marketing- en digitaliseringsbudget is meer dan cijfers in een spreadsheet invullen. Het vraagt om slimme keuzes, data-gedreven inzichten en een sterke strategie. In deze whitepaper ontdek je:

  • Hoe je efficiënter omgaat met je bestaande budget.
  • Hoe je je aanpak evolueert om volgend jaar betere resultaten te behalen.
  • Hoe je een krachtig verhaal opbouwt om je plannen te verdedigen binnen het managementteam.

Met deze 16 tips heb je een houvast waarmee je sneller en slimmer je budget voor 2025 kunt opstellen.

Download de Whitepaper

www.iodigital.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een CRM & Marketing Automation Specialist

09-12-2025 | 07:56:00
iO is per direct op zoek naar CRM & Marketing Automation Specialist - Campus Eindhoven

[Vacatures] iO zoekt een Projectleider Content

03-12-2025 | 08:30:00
iO is per direct op zoek naar Projectleider Content - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een HubSpot Implementatie Lead

02-12-2025 | 07:34:00
iO is per direct op zoek naar HubSpot Implementatie Lead  - Campus Eindhoven

[Vacatures] iO zoekt een Technisch Data & Analytics Expert

27-11-2025 | 08:52:00
iO is per direct op zoek naar Technisch Data & Analytics Expert - Campus Eindhoven

[Vacatures] iO zoekt een Data & Insights Consultant

26-11-2025 | 09:09:00
iO is per direct op zoek naar Data & Insights Consultant - Campus Eindhoven


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.