Tui Six Managing Director Merkle Nederland

Tui Six is aangesteld als Managing Director van Merkle Nederland. Met meer dan 16 jaar ervaring in digital, e-commerce en strategie, brengt Tui een schat aan kennis en ervaring mee naar Merkle. 

Ervaring en visie 

Tui Six begon haar carrière in 2008 met een sterke focus op digital, business en marketing. Ze startte aan de bureauzijde bij Indivirtual en Dept, werkte daarna bij meerdere bedrijven in B2B commerce en Finance, en sinds 2021 is ze weer terug aan de bureauzijde via Accenture Song.  

Bij Merkle zal Tui Six zich focussen op het maken van impact voor eindgebruikers en het Merkle team zo goed mogelijk in staat stellen om het verschil te maken voor hun klanten. Tui Six: "Ik krijg energie van het versimpelen en relevanter maken van digitale dienstverlening en producten waardoor je mensen beter kunt bereiken. Dit is altijd de kern van mijn werk geweest, zowel aan bureau- als klantzijde."

Waarom Merkle? 

Tui Six: "Merkle heeft een open en oprechte cultuur, gericht op het brengen van waarde voor klanten in directe samenwerking, dat vind ik belangrijk. De integratie met dentsu versterkt Merkle’s positie door de synergie tussen de media, creative en customer experience management-teams. Dit stelt ons nog beter in staat om te zorgen dat marketingcampagnes geïntegreerd zijn over alle (paid, owned én earned) kanalen, klantreizen zoveel mogelijk gepersonaliseerd en relevant zijn en dat we snel en effectief innovatieve technologische oplossingen kunnen inzetten. Dat maakt Merkle een hele leuke en interessante plek om te mogen werken."

Rol en verantwoordelijkheden 

Mark van Dijk, CEO van dentsu Benelux: "We zijn verheugd om Tui te verwelkomen als Managing Director van Merkle Nederland. Haar uitgebreide ervaring en visie zullen een grote bijdrage leveren aan onze gezamenlijke doelstellingen. De integratie van Merkle binnen dentsu stelt ons in staat om nog meer waarde te creëren voor onze klanten door middel van innovatieve en geïntegreerde oplossingen. En zij is de juiste persoon om dit te leiden. Tui brengt ook een enorme energie en een inspirerende persoonlijkheid mee, wat haar de ideale keuze maakt."

Kansen en uitdagingen 

Tui Six: "Bedrijven zijn kritisch op waar ze in investeren. Het moet resultaat opleveren. Onderwerpen zoals het effectief managen van contentstromen, data gedreven personalisatie en ook bijvoorbeeld nieuwe manieren van targeting en het creëren van een geïntegreerde merkbeleving sluiten daar goed bij aan. Wij helpen onze klanten bepalen waar ze de meeste waarde kunnen toevoegen en implementeren deze ideeën samen. Merkle is sterk in strategie, implementatie en support, en de daadwerkelijke kracht ligt in goede executie gedurende de implementatie en performance na livegang."

www.merkle.nl

www.dentsu.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Mark van Dijk verlaat dentsu

22-12-2025 | 13:02:00
Mark van Dijk verlaat per 31 januari 2026 na ruim 7 jaar het mediaconglomeraat dentsu

[DutchMedia Podcast] met Ruud de Langen over 2025 en 2026

19-12-2025 | 11:23:43
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Dentsu en KPN tonen kat Louis in filmische kerstcommercial

04-12-2025 | 12:00:00
KPN komt deze feestdagen met een kerstcampagne rond kat Louis, waarbij iedere scène is gemaakt met generative AI.

Dentsu Benelux onderzoekt aandacht en impact van Out of Home

25-11-2025 | 10:23:24
De studie laat zien dat OOH in een tijd van versnipperde aandacht nog steeds een krachtig medium is.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.