SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy

SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit. Carola H. Berkel en Andre Freyssen hebben een belangrijke rol gespeeld in het vormgeven van de campagne, die het belang van een schone toekomst voor mobiliteit onderstreept. VideoAgency NL was verantwoordelijk voor de productie van de video.

Al meer dan 10 jaar heeft DCB Energy een toewijding aan schone energie en duurzame mobiliteit laten zien. Met de introductie van de DCB Energy HUBs biedt het bedrijf een scala aan schone brandstoffen, waaronder CNG+, LNG, groengas en waterstof, evenals snellaadmogelijkheden voor bedrijfswagens en trucks. Deze HUBs zijn beschikbaar in heel de Benelux en Duitsland, toegankelijk voor automobilisten, chauffeurs en wagenparkbeheerders via de DCB Energycard.

www.superrebel.com

www.dcbenergy.nl

www.videoagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

SuperRebel: Echte Mannekes lopen met hun zak te koop

04-06-2025 | 10:15:00
SuperRebel laat deze week overal in Nederland Echte Mannekes opduiken – en die doen waar ze goed in zijn: met hun zak te koop lopen.

SuperRebel.Agency start Europese testimonialcampagne

26-05-2025 | 10:00:00
De campagne gaat van start met een paginagrote advertentie in de Financial Times European edition.

SuperRebel Agency ontwikkelt vervolgcampagne Alle Kanten

16-05-2025 | 10:36:00
De campagne heeft als doel inwoners, toeristen en dagrecreanten bewuster te laten genieten van de Zeeuwse natuur

SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk fuseren

08-05-2025 | 12:06:00
De bureaus SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk gaan samen verder als één creatief bureau onder de naam SuperRebel.Agency.

SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit YourSurprise

07-05-2025 | 14:16:00
SuperRebel.Agency heeft voor YourSurprise een merkidentiteit ontwikkeld. De samenwerking is gericht op het versterken van de emotionele waarde van het merk
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.