SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy

SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit. Carola H. Berkel en Andre Freyssen hebben een belangrijke rol gespeeld in het vormgeven van de campagne, die het belang van een schone toekomst voor mobiliteit onderstreept. VideoAgency NL was verantwoordelijk voor de productie van de video.

Al meer dan 10 jaar heeft DCB Energy een toewijding aan schone energie en duurzame mobiliteit laten zien. Met de introductie van de DCB Energy HUBs biedt het bedrijf een scala aan schone brandstoffen, waaronder CNG+, LNG, groengas en waterstof, evenals snellaadmogelijkheden voor bedrijfswagens en trucks. Deze HUBs zijn beschikbaar in heel de Benelux en Duitsland, toegankelijk voor automobilisten, chauffeurs en wagenparkbeheerders via de DCB Energycard.

www.superrebel.com

www.dcbenergy.nl

www.videoagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Project Manager

26-09-2025 | 10:08:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Project Manager

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Lead Social

26-09-2025 | 09:56:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Creative Lead Social

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Social Account/Project Manager

26-09-2025 | 09:29:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Social Account/Project Manager

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Traffic Manager

24-09-2025 | 15:19:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Traffic Manager
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.