[SHOWREEL!] Higuita
In een wereld waar mensen maar 0,7 seconden aan merken besteden, moet je met creativiteit het algoritme verslaan. Wij begrijpen de craft om mensen te converteren. Door creativiteit te koppelen aan gedrag en digitaal ontwerp brengen we elk publiek in beweging.
Daarom gaan wij altijd op zoek naar de kick van een merk. Wat is die ene unieke kracht die jouw organisatie onderscheidt van alle anderen?
Dat is de kern van een consistente merkstrategie. Dit leidt tot memorabele merkcommunicatie met een scherpe boodschap, creatieve campagnes, oogstrelend design en het zorgt dat je media exponentieel ingezet worden.
Het zorgt er simpelweg voor dat je doelgroep je blijft herinneren. Net als wat deze video met je doet:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk
Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne
[The List] Higuita
Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert