Serviceplan Make ontwerpt YSL beauty pop-up stand op Rock Werchter
Serviceplan Make heeft een pop-up stand ontworpen en gecreërd voor YSL Beauty op het bekende Rock Werchter festival. Van het ontwikkelen van het initiële concept tot het maken van 3D-ontwerpen en het creëren van 2D-assets voor de productie. Het project werd YSL Beauty Light Club genoemd.
De YSL Beauty Light Club bood een verscheidenheid aan spannende activaties, waaronder beautystations waar bezoekers hun make-up konden laten doen door professionals, een gokspel met exclusieve prijzen en een spannende 360° video-ervaring. Een van de hoogtepunten was het optreden van de ambassadeur van YSL Beauty, Dua Lipa.
De YSL Beauty Light Club op Rock Werchter had een significante impact op zowel betaalde als 'earned’ media, en genereerde zowel online als offline veel aandacht. Topinfluencers uit de Benelux en Duitsland werden uitgenodigd om de activatie persoonlijk te ervaren, wat de reikwijdte en zichtbaarheid van het project verder vergrootte.
Credits:
Project Manager and Graphic designer : Redgie Stalpaert | 3D designer : Christopher Perri | Studio Manager : Veronique Renier – Bert de Blauw | Account Lead : Tatevik Petrosyan | Managing Director : Monia Kayila | Client : YSL Beauty – Aurélia Massuij
www.house-of-communication.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Assistant Business Controller
Tom Huijgen: Te gewaagd om te werken? Daarom werkt het!
Shirin Arfa-Kia: Europa’s antwoord op de agent-economie
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert