Scooperz aan de slag met social content voor Paulig Group

Na een pitchtraject heeft Paulig Group social agency Scooperz geselecteerd als vaste partner voor social media content in de Benelux. De samenwerking omvat de merken Santa Maria, Conimex en het nieuwe foodconcept Rewind. Inmiddels zijn de eerste campagnes live.

Voor elk merk wordt een op maat gemaakte contentstrategie ontwikkeld, gebaseerd op platformgedrag en de leefwereld van de consument. De focus ligt op wereldkeukens, snacking en het creëren van merkvoorkeur via engagement en herkenbaarheid.

Strategie gericht op inspiratie en relevantie

Alice Thorstorp, Digital & E-com Activation Manager bij Paulig Group: "Wij kijken erg uit naar de samenwerking met Scooperz! Samen een onderscheidende social mediastrategie voor Santa Maria, Conimex en Rewind bouwen met als doel onze consumenten te inspireren op het juiste moment, zodat zij elke dag kunnen genieten van smaakvol eten. Dat staat voor ons bij Paulig altijd voorop."

Esther Goos, CEO van Scooperz: "We zijn ontzettend blij met deze samenwerking. Het is altijd extra bijzonder als je mag werken voor merken die je zelf ook graag gebruikt. Die connectie voel je in het hele team. De klik met Paulig was er vanaf het begin. We kijken ernaar uit om samen het social niveau van deze mooie merken verder te versterken."

Focus op always-on content

In de eerste fase van de samenwerking ligt de nadruk op creatieve contentproductie en een always-on social mediastrategie. Hiermee willen beide partijen structureel bouwen aan de zichtbaarheid en merkbeleving van de drie foodmerken.

www.scooperz.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

CJ de Melker start creatief bureau met melk.

22-10-2025 | 13:54:00
Na 25 jaar in de reclamewereld start CJ de Melker, voormalig Executive Creative Director bij VENGEAN, zijn eigen creatieve studio met melk.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

[The List] Bengelmedia

21-10-2025 | 18:07:00
Wij zijn Bengelmedia, een fullservice marketing & PR-bureau.

Hotel L’Amour breidt team uit met vijf professionals

21-10-2025 | 17:11:00
De aanwinsten zijn Astrid Meijer, Anna de Groot, Fay Boender, Martijn Klement en Maxime Karman.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.