Sander Stijnen Head of Marketing bij XITE

Sander Stijnen is per  1 augustus 2023 benoemd tot Head of Marketing bij het muziekvideoplatform XITE. 

Daarmee volgt Sander Stijnen Manon Fennis op die XITE in mei 2023 na ruim 7 jaar heeft verlaten. Sander Stijnen was tot juni 2023 ruim 3 jaar werkzaam bij Warner Music Benelux waaronder op de afdeling Artist & Reportoire en daarvoor bij V2 Records Benelux.

De benoeming volgt op de komst van Stefan Verkerk die in mei 2023 als Chief Growth Officer is benoemd bij XITE en daarbij eveneens aandeelhouder is geworden van het platform van onder meer Derk Nijssen, Cees  Honig en management.  

Sander Stijnen: "XITE gaat over het maken van een ultimate muziek video-ervaring. Zij hebben de missie om de  liefde voor muzekvideo's naar een volgend niveau te brengen, waar je echt muziek kan zien en niet alleen naar kan luisteren. Ik kan mijn enthousiasme niet verbergen dat ik enthousiast ben om mee te bouwen aan een wereldwijd muziektelevisientewerk. Ditvoelt alsof een kinderdroom werkelijkheid wordt voor iemand die volledig gefascineerd is met de meest iconische muziekvideo's die ooit geproduceerd zijn." 

XITE is met zijn muziektelevisienetwerk actief in Nederland, Duitsland, België, Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.

www.xite.co.pr

www.xite.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

XITE en Fullscreen bundelen krachten voor Nederlands Film Festival 2024

09-08-2024 | 10:55:21
XITE en Fullscreen bundelen hun krachten tijdens het Nederlands Film Festival 2024 voor muziekvideo’s ten behoeve van de Fullscreen Juryprijs en de XITE Publieksprijs

XITE komt met vernieuwde merkidentiteit

11-05-2024 | 14:50:22
Het muziekvideoplatform XITE heeft zijn merkidentiteit vernieuwd. Deze is in samenwerking met bureau Wunder en brand design agency G2K ontwikkeld

XITE en Samsung TV Plus lanceren Koningsdagcampagne

09-04-2024 | 12:33:00
Voor diegenen die van plan zijn om Koningsdag thuis te vieren, hebben XITE en Samsung TV Plus een verrassing in petto

[Interview] Cees Honig (Xite): Connected tv staat in Europa nog in de kinderschoenen

22-11-2022 | 20:58:00
Cees Honig is sinds de start van Xite betrokken bij de music video streaming service Xite en sinds 2019 co-CEO en aandeelhouder van Xite. We spreken hem over hoe Xite zich ontwikkeld heeft tot Amerikaanse speler als Nederlands initiatief en de ontwikkelingen van Xite in Nederland

XITE breidt uit in Nederland met interactieve tv app

01-11-2022 | 11:20:00
Het van origine Nederlandse muziekvideoplatform XITE breidt het bereik van de interactieve tv app verder uit. De app was voorheen enkel toegankelijk via Ziggo, maar is nu ook beschikbaar voor KPN klanten en via Amazon Fire Stick. Samsung TV wordt hier binnenkort ook aan toegevoegd
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.