Rodger Werkhoven: Merken moeten gaan betalen om met hun logo's zichtbaar te zijn in Generative AI
Marketing Report volgt Rodger Werkhoven, een van de wereldwijd erkende pioniers op gebied van artificial intelligence, al enige tijd.
Afgelopen weekend troffen wij hem tijdens Museum Nacht op het Centraal Station in Amsterdam waar hij betrokken was bij een AI kunstproject.
Tijdens ons video-interview doet hij een aantal interessante uitspraken over portretrecht met betrekking tot door AI gegenereerde beelden en - ook zeer interessant - over het gebruik van logo's van merken in de AI omgeving.
Even kijken!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug
Ate van der Meer: Bezieling is terug, het kan niet anders
Patrick Petersen: MetaAI trekt stekker uit Wii Worlds
[Vacatures] Persuade zoekt een AI Creator
ABN Amro: TMT-sector gaat in 2026/2027 weer als vanouds groeien
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug
HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)
TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt