Rodger Werkhoven: Merken moeten gaan betalen om met hun logo's zichtbaar te zijn in Generative AI
Marketing Report volgt Rodger Werkhoven, een van de wereldwijd erkende pioniers op gebied van artificial intelligence, al enige tijd.
Afgelopen weekend troffen wij hem tijdens Museum Nacht op het Centraal Station in Amsterdam waar hij betrokken was bij een AI kunstproject.
Tijdens ons video-interview doet hij een aantal interessante uitspraken over portretrecht met betrekking tot door AI gegenereerde beelden en - ook zeer interessant - over het gebruik van logo's van merken in de AI omgeving.
Even kijken!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025
Paul Appelhof: AI-agents worden de shoppers van morgen
Mondelez investeert 40 miljoen in AI voor marketingefficiëntie
Shirin Arfa-Kia: Europa’s antwoord op de agent-economie
Peter van Wijnaerde: Schorpioen is de laagst gemene deler
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt