Pernod Ricard kiest na pitch voor Storyboard
Storyboard gaat aan de slag voor Pernod Ricard in zowel Nederland als België. Na een pitch voor het Italiaanse premium gin merk Malfy, zal het bureau deze zomer een campagne lanceren met een centrale rol voor influencermarketing. Het eerste resultaat van deze samenwerking zal al in het voorjaar te zien zijn.
Robert Vogelaar, Senior Brand Manager bij Pernod Ricard: "Influencermarketing is een domein waarbinnen nu continuïteit en verdieping wordt gezocht. Storyboard heeft ons tijdens deze pitch weten te inspireren met hun vernieuwende kijk op dit vakgebied, gebaseerd op gedegen consumentenonderzoek. De combinatie van creativiteit en strategische inzichten gaf de doorslag. Malfy is een van de merken in ons portfolio waarin veel groeipotentie zit, en we zijn enthousiast om samen groots in te zetten op dit prachtige merk."
Martijn de Kemp, oprichter van Storyboard: "Deze samenwerking biedt een fantastische kans om met Malfy een merkverhaal te vertellen dat gaat over Italiaanse smaak, in combinatie met het typische gevoel van verlangen naar de zomer wat we in de lage landen zo goed kennen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
AndAgencyAmsterdam Influencer Agency van het Jaar 2025
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne AH: Maak deze kerst nog meer kerst
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen