Ocean Outdoor ook dit Olympisch jaar mediapartner van TeamNL

Dankzij een verlenging van het partnership met NOC*NSF is Ocean Outdoor ook dit Olympisch jaar mediapartner van TeamNL. Met verschillende campagnes, technologieën en activaties zet Ocean Outdoor deze zomer alles in het teken van de Olympische Spelen. 

In Parijs kunnen bezoekers van het TeamNL huis alle wedstrijden van TeamNL live vanuit een fanzone buiten op een Ocean Screen kijken. Ocean Labs heeft voor dit scherm een Deep Screen-uiting ontworpen. Daarnaast worden bezoekers op de hoogte gehouden van alle successen van TeamNL doormiddel van een medaillespiegel en uitgezonden highlights.

Ook in Nederland staat alles in het teken van de Olympische Spelen. Cityscreens in verschillende steden zullen worden ingezet om live wedstrijden, highlights, een medaillespiegel en, in samenwerking met het AD, een Olympische newsfeed te tonen. Daarnaast zijn er verschillende reclamemasten voorzien van Special Builds, onder andere van Odido, waarbij de sporters van TeamNL uitgelicht worden. 

Marc van Hamelen, Director of Business Development bij Ocean Outdoor: "Voor ons zijn de Olympische Spelen een uitgelezen kans om onze ideeën tot uiting te laten komen. We zijn er trots op om vanuit Ocean Labs met verschillende projecten emotie, zichtbaarheid en creativiteit aan campagnes toe te voegen. Het is een mooie showcase van wat we met Ocean Labs allemaal kunnen betekenen voor adverteerders."

In samenwerking met Westfield Rise is een groot scherm in Westfield Mall of the Netherlands neergezet waarop een Olympische programmering wordt getoond met daaromheen een fanzone. 

www.oceanoutdoor.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)

10-12-2025 | 08:36:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing

Dentsu Benelux onderzoekt aandacht en impact van Out of Home

25-11-2025 | 10:23:24
De studie laat zien dat OOH in een tijd van versnipperde aandacht nog steeds een krachtig medium is.

Kees Wilbrink: Don’t forget to prime your campaign!

13-11-2025 | 15:12:57
Deze zomer was Ocean partner van Sail Amsterdam. Zelf ben ik groot fan van dit event, ik was die week dan ook nauwelijks van mijn bootje af te slaan!

GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner

03-11-2025 | 12:24:04
In een overeenkomst van 1 jaar worden hoogtepunten van Britse topatleten in skiën en snowboarden getoond op het netwerk van Ocean in Groot-Brittannië.

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf

27-10-2025 | 08:15:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Fotograaf - Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.