MultiTankcard samenwerking met BP Pulse en LIDL

De toevoeging van de laadpalen zorgt voor bijna 100 procent dekking in Nederland

MultiTankcard, marktleider in zakelijke mobiliteitsoplossingen, heeft een stap gezet in de verdere optimalisatie van zijn laadnetwerk binnen Nederland. Dankzij samenwerkingen met toonaangevende partijen wordt de landelijke dekking van het type laadpas dat uitsluitend in Nederland werkt, verder uitgebreid.

De toevoeging van 19 snelladers van Ionity, 66 snelladers van BP Pulse en 120 laadpunten bij Lidl-supermarkten – een combinatie van snelladers en reguliere laadpunten – zorgt ervoor dat MultiTankcard nu een dekking van 98 procent binnen Nederland biedt. 

Ambitie

Patrick Roozeman, directeur van MultiTankcard: “Met deze nieuwe aansluitingen onderstrepen we onze ambitie om de beste nationale laadoplossingen voor onze klanten te bieden. Een bijna volledige dekking binnen Nederland is een belangrijke mijlpaal waarmee we niet alleen bijdragen aan gemak voor onze gebruikers, maar ook aan de verduurzaming van zakelijke mobiliteit.

Deze ontwikkeling benadrukt de transitie naar duurzamere vormen van zakelijke mobiliteit, waarin elektrische voertuigen een steeds grotere rol spelen. "

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.