[Marketing Report TV] Daan Gijbels over L'OUI
Daan Gijbels is co-founder van L'OUI. Hij is te gast bij Marketing Report TV. Met Peter Wybenga spreekt hij over de terugkeer van cocktails en zijn quality time cocktails concept.
Daan Gijbels: "Een cocktail is een kostbaar product, daarom moet de kwaliteit ervan hoog zijn. Anders zul je er geen 12 tot 16 euro aan besteden. Als we een cocktail uit een machine willen aanbieden, iets wat mensen nog niet echt gewend zijn, dan moet het op zijn minst van goede kwaliteit zijn. Kwaliteit moet altijd voorop staan, daarom ook de nadruk op quality time cocktails. 'Tijd' staat voor de ondernemers die normaal gesproken niet de tijd of energie hebben om een goede cocktail te bereiden, omdat ze ofwel onvoldoende personeel hebben of omdat het te lang duurt. Nu bieden wij een machine aan die binnen 25 seconden een perfecte cocktail serveert, in plaats van de 4 tot 5 minuten die het kost als je een cocktail door een barman laat maken."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powerd by Towel en Abovo Maxlead

At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Edward Knol: Het onderscheid van Initiative zit in de mensen
Folders zetten 86 procent van lezers aan tot actie
Frederique Rote: Waarom deze AI-kerstreclame misging
Eric Welles: Laten we creativiteit zaaien, geen paniek
Miljoenste mailing mijlpaal voor Spotta
Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech
Martijn Terbruggen: Wissel.nl maakt cadeaubonnen waardevast
Mark Veenman: Metro geeft adverteerders een captive audience
The Family 2.0: door fusie ontstond ander type bureau
Imco van Elk: Marketplaces worden strategisch belangrijk
Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst
Sjoerd van der Meijden: We maken contentcampagnes schaalbaar
Timo Vrijenhoek: Spotta biedt merken sterk brievenbusbereik
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen