
Kek Mama focust op bewustwording, online en duurzaamheid
Kek Mama stapt op haar 15-jarig jubileum in een nieuw tijdperk met meer focus op bewustwording, online en duurzaamheid.
Bewustwording en duurzaamheid
Kek Mama is ervan overtuigd dat het glossy merk focus moet hebben op bewustwording en duurzaamheid. Uitgever van Kek Mama: "Jonge ouders hebben het druk en zijn meer en meer online-minded. Het uitgeven van een maandelijkse print editie is dan ook niet meer van deze tijd."
Vier glossy bewaarexemplaren
Per 1 januari 2024 maakt Kek Mama de strategische keuze om viermaal per jaar specials te publiceren. Glossy exemplaren zoals de lezers van ons gewend zijn vol inspirerende en herkenbare verhalen en columns. Deze bewaarexemplaren kunnen lezers erbij pakken op hun nodige me-time momenten. Deze vier exemplaren zijn zowel in de losse verkoop verkrijgbaar als via een abonnement.
Online groeit
KekMama.nl maakte de afgelopen twee jaar een groei door van ruim 25 procent in online verkeer. In 2024 komt er nog meer focus te liggen op het digitale vlak en zullen we onze bezoekers dagelijks verrassen met meer nieuws, columns en verhalen.
www.familyblend.nl
www.kompaspublishing.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dionne Stax en Steven Jansen geven eerste interview Kek Mama
ShowHeroes lanceert productievideoplatform ShowHeroes MAX
[Onderzoek] Kek Mama: 87 procent van de moeders in Nederland heeft te maken met momshaming
[Interview] Jannine Berkelaar: Kek Mama gelooft in mombracing in plaats van momshaming
[Interview] Zoë Servaas (Familyblend) over de overname van Baby op komst
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen