Judith Hendrickx aangesteld als hoofdredacteur van Flair

Judith Hendrickx volgt Eva Van Driessche op als hoofdredacteur van Flair. Begin 2024 rolde Judith Hedrickx mee de digital-first organisatie bij Flair uit. Met het redactieteam van Flair zal ze multimediaal blijven vernieuwen met de focus op een jonge doelgroep. Eva Van Driessche gaat een uitdaging aan als Creative Director binnen Roularta Brand Studio.

Ervaring

Judith Hendrickx studeerde Communicatiewetenschappen aan de Universiteit Gent, gevolgd door een postgraduaat Journalistiek. Ze begon haar carrière in 2004 als journalist bij Flair en doorliep er alle geledingen. Ze groeide door als chef mode & beauty en vervolgens als chef lifestyle. 

Judith Hendrickx: “Ik werk al 20 jaar voor Flair en heb nog altijd het gevoel dat we te weinig weken in een jaar hebben om al onze ideeën uit te voeren. Ik heb er ongelooflijk veel zin in om als hoofdredacteur de fakkel van Eva over te nemen. Met onze digital first-strategie zullen we blijven inzetten op crossmediale content die zowel online als in print én op sociale media sterk is. Ik kijk er enorm naar uit om met samen met ons geweldig creatieve team de lezers te blijven verrassen met originele stukken en events.”

Karolien Van Dinter, adjunct-uitgever Flair: “Judith kent Flair door en door. Ze combineert een grote passie voor media met een schat aan ervaring. Ik ben ervan overtuigd dat zij zal zorgen voor de nodige continuïteit én vernieuwing om de jongste doelgroep van Roularta te blijven inspireren met de allerbeste content.” 

Eva Van Driessche: “Flair is als een grote liefde, die vergeet je nooit. Ik heb er als journalist en later als hoofdredacteur de beste journalistieke jaren beleefd. De creativiteit en gedrevenheid van het team is ongeëvenaard. Ik ben er dan ook zeker van dat ik een sterke redactie achterlaat, die ons nog vaak gaat verrassen. Met Judith Hendrickx hebben ze de best mogelijke piloot voor hun ongetwijfeld nog hoge vlucht!” 

www.roularta.be

www.flair.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Magixx Digital bundelt digitaal aanbod magazinemerken

22-07-2025 | 13:53:56
Roularta Advertising, DPG Media Advertising, IPM Advertising en Rossel Advertising introduceren Magixx Digital, een gezamenlijke digitale propositie

Bod op Roularta Media Group nog niet voldoende

17-07-2025 | 20:03:00
Het bod van de familie De Nolf om meer dan 95 procent van de aandelen van Roularta Media Group in handen te krijgen is niet geslaagd. De familie heeft via Koinon NV inmiddels 93,13 procent in handen gekregen

Immoscoop en Roularta bundelen krachten in vastgoedmarkt

24-04-2025 | 09:04:00
Roularta Media Group en het Vlaamse vastgoedplatform Immoscoop gaan een strategisch partnerschap aan.

EW Magazine lanceert positionering met campagne

10-03-2025 | 08:00:00
Samen met uitgever Pim Osterhaus van Roularta zag EW Magazine aanleiding om de merkpositionering tegen het licht te houden.

Trends investeert in platform Trends Beleggen Live

23-01-2025 | 10:48:00
Trends lanceert Trends Beleggen Live. Het platform biedt actuele data over aandelen, cryptomunten, valuta, grondstoffen
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.