Jessica Groenhout Sustainability Officer bij Drukwerkdeal

Jessica Groenhout is aangesteld als Sustainability Officer bij Drukwerkdeal. Zij is daarmee de eerste Sustainability Officer bij het bedrijf. Jessica Groenhout werkt al bijna vijftien jaar bij de online drukkerij in Deventer. Ze is in juli gestart in haar functie.

Jessica Groenhout: “In januari 2025 werk ik vijftien jaar voor Drukwerkdeal. Hiervoor heb ik ervaring opgedaan in de zorg en de retail en als productiemedewerker bij een kleine copyshop in Deventer.”

Aftersales-afdeling

Bij Drukwerkdeal heeft Jessica allereerst de Aftersales-afdeling opgezet, waarna ze als kwaliteitsmedewerker op de Supply Chain afdeling verantwoordelijk was voor het optimaliseren en waarborgen van de kwaliteit van producten en diensten binnen de organisatie. Sinds 2010 beheert ze tevens het FSC-certificaat van Drukwerkdeal.

Jessica Groenhout: “Het is onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat toekomstige generaties kunnen genieten van een gezonde en duurzame planeet.”

Duurzaamheid steeds relevanter

Duurzaamheid is voor Drukwerkdeal in de loop van de jaren steeds relevanter geworden. Volgens het bedrijf is het aannemen van een Sustainability Officer cruciaal voor een organisatie die zich wil gaan richten op duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Jessica Groenhout: “De ambities in de grafische sector op het gebied van duurzaamheid worden steeds belangrijker, vooral nu bedrijven wereldwijd streven naar een lagere ecologische voetafdruk. In deze sector, die traditioneel afhankelijk is van grondstoffen zoals papier en inkt, is er een groeiend bewustzijn dat verandering nodig is om milieudoelen te bereiken. Duurzaamheid is niet alleen een keuze, het is een noodzaak voor een leefbare toekomst.”

www.drukwerkdeal.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

31-07-2025 | 15:50:14
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een HR Business Partner

30-01-2025 | 07:52:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar HR Business Partner - Full-time / Part-time · Deventer

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Business Controller

23-01-2025 | 09:30:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Business Controller - Full-time / Part-time · Deventer

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Training & Quality Lead

20-01-2025 | 06:43:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Training & Quality Lead - Full-time / Part-time · Deventer

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Content Marketeer

09-01-2025 | 09:12:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Content Marketeer - Full-time / Part-time · Deventer
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.