HYPR neemt ToLocal over

HYPR heeft ToLocal heeft overgenomen. ToLocal is in 2014 opgericht en werkt direct samen met mediabureaus, reclamebureaus en adverteerders.

Deze acquisitie maakt het volgens HYPR voor bureaus en landelijke adverteerders makkelijker om advertenties hyperlokaal in te zetten.

In januari 2023 ging HYPR van start als initiatief van Koninklijke BDU, Uitgeverij Telstar Media, Rodi Media Groep, Kontakt Mediapartners, BrugMedia Groep, Enter Media, Uitgeverij Verhagen, Achterhoek Nieuws, Regio Bode en Uitgeverij Starters Pers.   

Robert Franke, Managing Director van HYPR: "HYPR is de One Stop Shop als het gaat om alles wat met lokale media te maken heeft. ToLocal en HYPR bundelen vanaf nu hun krachten om de markt nog beter van dienst te kunnen zijn. ToLocal is een gevestigde naam en zijn online bookingstool DeLokalePlanner is een begrip in de markt. Met deze bewezen tool kunnen mediabureaus en adverteerders zeer eenvoudig hun print- en online advertenties boeken bij alle huis-aan-huiskranten en 1.200 lokale websites.”

ToLocal is in 2014 opgericht en werkt direct samen met mediabureaus, reclamebureaus en adverteerders.

Frank-Paul ter Berg, mede-oprichter van ToLocal: "We zijn erg enthousiast over de overname en samenwerking met HYPR, de heldere visie over hyperlocal advertising sluit direct aan op de ambities van ToLocal. Ik ben ervan overtuigd dat de marktpositie van HYPR in combinatie met onze organisatie en de DeLokalePlanner gaat zorgen voor een enorme versnelling in de omarming van en omzetgroei in lokale media-inzet." Frank-Paul ter Berg blijft betrokken bij  de doorontwikkeling van DeLokalePlanner en vormt voortaan samen met Robert Franke de directie van HYPR.

De overname is per direct en er zullen (vooralsnog) geen veranderingen zijn in de dagelijkse activiteiten van ToLocal.

www.tolocal.nl
www.hypr.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] HYPR zoekt een Digital Account Manager

22-07-2025 | 07:09:00
HYPR is per direct op zoek naar Digital Account Manager  

Bart de Vries: Wij staan de hele dag op de zeepkist met HYPR

25-06-2025 | 09:06:00
Volgens Bart de Vries, directeur van HYPR, speelt sfeer een grote rol in het succes van een organisatie, vertelt hij op Marketing Report TV

Cannes 2025: Bart de Vries over HYPR

20-06-2025 | 08:29:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

[Vacatures] HYPR Media zoekt een Stagiair

12-06-2025 | 09:49:29
HYPR Media is per direct op zoek naar een Stagiair

Bart de Vries: Lokaal adverteren past in de tijdgeest

16-04-2025 | 10:49:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de ontwikkelingen in de markt voor local advertising.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.