Hart Voor De Zaak komt met handgemaakte beeldtaal voor THE SWEX

Hart Voor De Zaak ontwierp een beeldtaal voor THE SWEX, het online handelsplatform voor mensen die actief willen beleggen in zeldzame single malt whisky’s.

Wie met een merkenoog kijkt naar THE SWEX, kan twee kanten van dit platform onderscheiden. Van de ene kant gaat THE SWEX primair over beleggen. Van de andere kant heeft de waardeperceptie bij een voorgenomen aankoop alles te maken met de heritage van de desbetreffende whisky.

De vraag was om dit financieel-dynamische aspect en het ambachtelijk-exclusieve te combineren. Dit werd uitgewerkt in een beeldtaal die op ambachtelijke wijze werd vormgegeven. De ontwerper startte met een schets op papier die digitaal werd uitgewerkt, waarbij werd afgezien van gebruik van AI.

www.hartvoordezaak.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis

01-09-2025 | 09:09:00
Met inzet van televisie, radio, social media en outdoormedia is dit een van de grootste wervingscampagnes die Matchis tot nu toe heeft gevoerd.

Ramses Braakman: Merken bouwen begint van binnenuit

12-04-2025 | 09:00:00
Ramses Braakman is te gast bij Marketing Report TV. Hij vertelt over employer branding, impactvolle campagnes en waarom authenticiteit het verschil maakt

[The List] Kaaps Film

20-02-2025 | 12:18:00
Kaaps Film draait om mensen. Iedereen heeft een verhaal en niet één verhaal is hetzelfde. En wij? Wij brengen die verhalen in beeld.

[Vacatures] Hart Voor De Zaak zoekt een Social Mediatalent

10-01-2025 | 11:40:00
Hart Voor De Zaak is per direct op zoek naar een Social Mediatalent


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.