
Hart Voor De Zaak komt met handgemaakte beeldtaal voor THE SWEX
Hart Voor De Zaak ontwierp een beeldtaal voor THE SWEX, het online handelsplatform voor mensen die actief willen beleggen in zeldzame single malt whisky’s.
Wie met een merkenoog kijkt naar THE SWEX, kan twee kanten van dit platform onderscheiden. Van de ene kant gaat THE SWEX primair over beleggen. Van de andere kant heeft de waardeperceptie bij een voorgenomen aankoop alles te maken met de heritage van de desbetreffende whisky.
De vraag was om dit financieel-dynamische aspect en het ambachtelijk-exclusieve te combineren. Dit werd uitgewerkt in een beeldtaal die op ambachtelijke wijze werd vormgegeven. De ontwerper startte met een schets op papier die digitaal werd uitgewerkt, waarbij werd afgezien van gebruik van AI.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne Hout Is Goud
Hart Voor De Zaak organiseert Sta op voor Stamcellen Gala
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert