
Hart Voor De Zaak komt met handgemaakte beeldtaal voor THE SWEX
Hart Voor De Zaak ontwierp een beeldtaal voor THE SWEX, het online handelsplatform voor mensen die actief willen beleggen in zeldzame single malt whisky’s.
Wie met een merkenoog kijkt naar THE SWEX, kan twee kanten van dit platform onderscheiden. Van de ene kant gaat THE SWEX primair over beleggen. Van de andere kant heeft de waardeperceptie bij een voorgenomen aankoop alles te maken met de heritage van de desbetreffende whisky.
De vraag was om dit financieel-dynamische aspect en het ambachtelijk-exclusieve te combineren. Dit werd uitgewerkt in een beeldtaal die op ambachtelijke wijze werd vormgegeven. De ontwerper startte met een schets op papier die digitaal werd uitgewerkt, waarbij werd afgezien van gebruik van AI.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis
Ramses Braakman: Merken bouwen begint van binnenuit
[The List] Kaaps Film
[Vacatures] Hart Voor De Zaak zoekt een Social Mediatalent
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert