Fightclub en Marketing Report winnen drie SAN Accenten met AI 100
De Zilveren Esprix van vorige week bleek achteraf een inleiding voor nog veel meer prijzengeweld voor het inmiddels fameuze AI project dat Fightclub ontwikkelde voor de bekendmaking van de Marketing100 2024 eind vorig jaar.
Fightclub van alle 300 genomineerde marketeers een prachtig met AI gegenereerd portret gemaakt.
Een groot succes - 41 procent van de geportretteerde marketeers postte de foto op social media en Fightclub maakte naam voor zichzelf.
Deze jaargang van de SAN leverende drie San Accenten op voor AI 100. Het maakte Fightclub net Joe Public, TBWA\Neboko, Alfed en DDB Amsterdam tot 1 van de grote winnaars van SAN 2023.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
8 AI-use cases in marketing die je morgen kunt inzetten
Fightclub doet activatie met Marketing250
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
Fightclub start Growth & AI Survey voor 2026
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour
LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini
Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt