Drukwerkdeal voert rebranding uit in samenwerking met Adwise

Online drukkerij Drukwerkdeal heeft een nieuwe huisstijl. De vorige huisstijl, gebaseerd op superhelden en een stripachtige look, is ingeruild voor een meer open en toegankelijke uitstraling. De rebranding is uitgevoerd in samenwerking met het digital agency Adwise. 

Drukwerkdeal rolt de nieuwe huisstijl uit in alle middelen van het bedrijf en verwacht aan het eind van het jaar hiermee helemaal mee klaar te zijn.

Martijn Jansen, commercieel directeur van Drukwerkdeal: "We laten de superhelden achter ons en gaan voor een meer open en toegankelijke uitstraling. Minder harde kleuren en strips, meer echtheid en warmte. Dit past beter bij onze volwassen visie en wat we willen uitstralen."

Oranje blijft de herkenbare huisstijlkleur van Drukwerkdeal. Deze komt dan ook in alle uitingen terug. Met wit en antraciet wordt een evenwichtig kleurenpalet gevormd. Voor campagnes en andere activiteiten is een secundair kleurenpalet geselecteerd. Deze kleuren zijn zo uitgekozen, dat die goed te combineren zijn met het uitgesproken oranje uit het primaire palet.

Drukwerkdeal heeft bij de rebranding een vormentaal geïntroduceerd, die vooral wordt getypeerd door ‘de gekantelde druppel’. Deze druppel oogt als een spraakwolk. Deze vormentaal past Drukwerkdeal op diverse manieren toe.

Martijn Jansen: "We zijn ontzettend trots op deze nieuwe, solide branding. Het ziet er prachtig uit en vertelt ons verhaal op een mooie manier. Hoewel we dicht bij onze herkenbare uitstraling zijn gebleven, hebben we duidelijk een mooie stap naar een frissere huisstijl gezet. "

www.drukwerkdeal.nl

www.adwise.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

31-07-2025 | 15:50:14
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een HR Business Partner

30-01-2025 | 07:52:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar HR Business Partner - Full-time / Part-time · Deventer

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Business Controller

23-01-2025 | 09:30:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Business Controller - Full-time / Part-time · Deventer

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Training & Quality Lead

20-01-2025 | 06:43:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Training & Quality Lead - Full-time / Part-time · Deventer

[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Content Marketeer

09-01-2025 | 09:12:00
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Content Marketeer - Full-time / Part-time · Deventer


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.