Dominique Henskens versterkt bestuur Dutch Digital Design

Dominique Henskens is benoemd tot bestuurslid van Stichting Dutch Digital Design. Met haar komst bestaat het bestuur uit zes leden. Suzanne Visser is voorzitter van de stichting.

Henskens heeft ruime ervaring in marketing en de creatieve sector. Ze is mede-oprichter van Sunday Bloom Collective, een bureau voor trendanalyse en marketingstrategieën. Eerder werkte ze onder meer bij DPG Media, Cinetree en The Walt Disney Company.

Focus op strategie en merkontwikkeling

Binnen het bestuur gaat Henskens zich richten op strategieontwikkeling voor de stichting en de merken die zich als Supporting Brands aan Dutch Digital Design verbinden. De organisatie werkt samen met 35 aangesloten bureaus.

Dominique Henskens:"De toonaangevende Nederlandse digitale designbureaus hebben een belangrijke rol in het internationale speelveld. We hebben veel kennis en talent in Nederland en dat mag iedereen weten. Super een bijdrage te leveren aan de missie van deze stichting: het ondersteunen van het succes van Nederlandse creatieven, bureaus en merken binnen het vakgebied en uiteraard het verstevigen van de community. Let’s go!"

Waardevolle aanvulling voor de stichting

Suzanne Visser, voorzitter van Dutch Digital Design: "Dominique voegt een frisse blik, veel kennis en een groot netwerk aan de stichting toe. Die expertise is van waarde in het uitbouwen van onze positie als hét platform voor Dutch Digital Design. Met haar ervaring en inzichten helpen we de zichtbaarheid van onze community en het versterken van de verbinding tussen creatieven, bureaus en merken. We zijn ontzettend blij met haar komst."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

Negen op de tien Nederlanders leest folders

05-09-2025 | 09:23:02
Lezers besteden gemiddeld vijftien minuten per week aan folders, vooral in het weekend en op maandag.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.