Doe de Vluchtelingenwijzer en krijg een gratis Ben & Jerry’s

Ben & Jerry’s, Stichting Vluchteling en Stichting Gelukszoekers werken samen om in aanloop naar de verkiezingen aandacht te vragen voor het debat over mensen op de vlucht, asiel en migratie. Bezoekers die de Vluchtelingenwijzer invullen, krijgen op vrijdag 24 oktober een gratis Ben & Jerry’s ijsje bij de pop-up winkel van Stichting Gelukszoekers aan de Overtoom in Amsterdam. De actie, georganiseerd door AndAgencyAmsterdam, wil mensen stimuleren zich goed te informeren voordat ze hun stem uitbrengen op 29 oktober.

Bewustwording door verfrissing

Migratie is opnieuw een belangrijk thema in de verkiezingen. Met 27 partijen en meer dan duizend pagina’s aan programma’s is het voor veel kiezers lastig overzicht te houden. De Vluchtelingenwijzer van Stichting Vluchteling helpt om inzicht te krijgen in de verschillende standpunten. Ben & Jerry’s ondersteunt dit initiatief door deelnemers te belonen met een ijsje. De actie maakt deel uit van de campagne Elk Bolletje Telt, waarmee het merk jongeren aanmoedigt zich te verdiepen in maatschappelijke vraagstukken en hun stem te laten horen.

Pop-up locatie in hartje Amsterdam

De actie vindt plaats in de pop-up winkel van Stichting Gelukszoekers, een organisatie die zich inzet voor een menselijke benadering van migratie. De locatie aan de Overtoom in Amsterdam sluit aan bij de missie van alle betrokken partijen: het gesprek over migratie persoonlijk en toegankelijk maken. Vegan smaken zijn ook beschikbaar.

Praktische informatie:

  • Wanneer: Vrijdag 24 oktober, 11:00 – 14:00

  • Waar: Gelukszoekers Pop-Up, Overtoom, Amsterdam

  • Voorwaarden: Vul de Vluchtelingenwijzer van Stichting Vluchteling in


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

AndAgencyAmsterdam

22-09-2025 | 12:36:00
In een tijd waarin het aantal influencercampagnes groeit, zie ik de rol van influencer management niet als het najagen van zoveel mogelijk samenwerkingen

Britt Hogenhuis: Creativiteit zorgt voor de menselijke connectie

18-09-2025 | 15:02:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Britt Hogenhuis

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

AndAgencyAmsterdam aan de slag voor datingplatform Lexa

13-08-2025 | 10:10:00
Datingplatform Lexa heeft na een pitch AndAgencyAmsterdam aangesteld als strategisch PR- en influencer marketingpartner in Nederland.

AndAgencyAmsterdam ontwikkelt studentencampagne

25-07-2025 | 13:27:10
De Rijksoverheid is een social-first campagne gestart die jongeren van zestien tot achttien jaar wijst op rijksoverheid.nl/studeren
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.