Closed on Monday komt met The Elevator Brief

Non-profit organisaties kunnen briefing pitchen op 3 november

Reclamebureau Closed on Monday komt op maandag 3 november in Amsterdam met The Elevator Brief. Non-profit bedrijven krijgen daarbij de kans om hun briefing te komen pitchen.

Creatief werk te winnen

De winnaar van de pitch krijgt een kwartaal lang elke maandag cadeau wat gelijk volgens Closed on Monday gelijk staat aan 29.000 euro aan creatief werkt. Daarmee zou een hele campagne van kunnen worden gebouwd en structureel samen kunnen worden gewerk om een urgente missie aan te pakken.

Gookie Sassen, oprichter van Closed on Monday: “Normaal gesproken gaan we op maandag een dag gratis all-in voor non-profits. Maar met The Elevator Brief hebben ze de kans om een kwartaal lang onze maandag te claimen. Zo werken we intensiever samen en is het resultaat waarschijnlijk nóg beter. Voor ons, maar vooral voor de non-profit in kwestie”.

Vakjury

Een vakjury vol creatieve zwaargewichten en non-profit experts onder leiding van Dennis Karpes, sociaal ondernemer en medeoprichter van Dance4Life en Justdiggit (The Raindance Project), bekend om jongeren en merken wereldwijd te mobiliseren voor positieve verandering.

www.closedonmonday.studio/brief

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.