
[Cannes Lions 2024] TBWA, Media.Monks en Dentsu Creative op shortlists Outdoor en Health & Wellness
Marketing Report is overal maar nu dan echt overal. Peter zit als kwartiermaker al in Cannes. Onze radio-technicus Ron van New Business Radio is met de wagen met daarin onze radiostudio vammorgen vertrokken vanuit Diemen en is in Valance aangekomen. Eric-Jan en David pakken morgen het vliegtuig. En ik zit zelf nu nog in tussenstop Parijs, pak morgen de TGV naar Cannes.
Cannes Lions begint maandag 16 juni, maar de eerste shortlists zijn al bekendgemaakt. Het spel is op de wagen!
Eerder al publiceerden we over de drie nominaties van AKQA Amsterdam voor Pink Chip (Titanium, Fintech, Glass) en Literacy Pen van Media.Monks voor Early Stage Technology.
We zijn begonnen en de eerste Nederlandse bureaus zitten erbij.
Outdoor Lions
TBWA\NEBOKO werd twee keer genomineerd voor Outdoor Lions: voor de Smells Like McDonald's en twee maal voor Goals for Equality (ING, Women's World Cup 2023).
Media.Monks haalde vier nominaties binnen voor The F****ing Car (Netflix - Sex Educstion 4).
Health & Wellness Lions
Dentsu haalde drie nominaties binnen in Health & Wellness Lions met Stukje van mij (KPN). Wordt de Nederlandse zegetocht ook op het wereldpodium voortgezet?
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie
Cannes Lions: Voortaan strengere regels na manipulatie
Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT
Daan Dekkers: Zon, zee en zweet
Gepubliceerd door: Bas Vlugt