Campagne Fitzroy voor Cloudpillo

Slaapartikelfabrikant Cloudpillo heeft een campagne gelanceerd waarmee zij haar mantra alles uit het leven halen extra kracht wil bijzetten. Het is de tweede campagne van Fitzroy voor het bedrijf dat wordt geleid door de jonge ondernemers Lars van der Wijst en Jens Timmers. Cloudpillo werd opgericht in 2021 en maakte een verviervoudiging van de omzet mee in 2023. 

Lars van der Wijst, oprichter Cloudpillo: "We groeien hard door met Cloudpillo. In Nederland zitten we inmiddels ruim boven de 36 miljoen omzet en eerder deze maand lanceerden we ons merk in de UK. We hebben met Fitzroy het afgelopen jaar hard aan onze identiteit gewerkt en zo ook ons logo, de digitale assets en zelfs de verpakking aangepast. De wolken spelen hierin een belangrijke rol. Dat zie je nu terug als visual device in de energieke campagne. Een campagne waarmee we de transformatie hebben ingezet van kussens naar een totaal-aanbod als het gaat om slapen. Dus Cloudpillo verkoopt nu ook toppers, matrassen, dekbedden, accessoires etc." 

Strategie blijft onveranderd

Jur Baart, oprichter vanFitzroy: "De strategie van Cloudpillo blijft onveranderd: als je alles uit het leven haalt, dan slaap je het allerbeste. Daar geloven we als merk in en blijven we aan bouwen. Dat is anders dan alle andere beddengoed-merken die alleen maar slapende of liggende mensen laten zien. De nieuwe commercial die gemaakt is met het duo MariaBodil en Tebbernekkel geeft daar invulling aan. Het is energiek, kwalitatief en zet in mijn ogen aan tot klikgedrag. Dat past beter bij waar het merk nu staat en de komende jaren naartoe gaat.

De nieuwe campagne van Cloudpillo - waarin een koppel letterlijk 'in de wolken' geniet terwijl ze acrobatisch landen op een topper - zal de komende weken te zien zijn op televisie, online en in outdoor. 

Credits
Bureau: Fitzroy | Klant: Cloudpillo | Productie: Tebbernekkel | Director: Maria Bodil | Producer: Emily Barendse | Production Manager: Tieka Masfar | 1st Ad: Damien Hope | D.O.P: Douwe Hennink | Focus Puller: Paco Kumar | 2nd Camera Ass.: Ahmed Amoudi | Key Grip: Mike Laureys | Grip Ass: Timmeke | Phantom Operator: Paco Kumar | Vtr Operator: Tommy Both | Gaffer: Jur Oster | Belichter: Luca Cueni | Belichter: Jeroen De Jong | Belichter: Joop Deden | Belichter: Rikke Van Der Heul | Vfx Supervizor: The Compound | Art Director: Hiske De Goeje | Art Ass / Set Dresser: Majken Smit | Stylist: Anna Claassen | Make-Up / Hair: Anna Held | Pa: Amantina Jean | Cast: Alanna | Cast: Jim | Offline Edit: Govert Janse | Grading: Joppo | Muziek: David Coehorst | Sound Mix: David Coehorst | Online: Compound

www.fitzroy.nl

Oma’s Soep en Fitzroy organiseren Een Tafel voor Twee

26-05-2025 | 10:16:00
Op woensdag 4 juni organiseert Oma’s Soep een actie in samenwerking met honderd restaurants: Een Tafel voor Twee tegen Eenzaamheid.

Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly

25-05-2025 | 11:48:00
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn

Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina

21-05-2025 | 11:22:00
Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven. De digitale ervaring is ontwikkeld met Fitzroy en LiveWall

Doritos' Minecraft-portaal genereert miljoenen interacties

20-05-2025 | 09:08:00
In samenwerking met United Playgrounds, Fitzroy, Livewall en Beyond werd een interactieve ervaring gecreëerd

Fitzroy ontwikkelt campagne voor Campina High Protein Greek

15-05-2025 | 09:00:00
De campagne maakt deel uit van het merkplatform Voor een betere morgen en loopt het hele jaar door.

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.