Abovo, PLAYAR, O2H Creative Solutions en blowUP media ontwikkelen Basic-Fit AR-Mirror

Basic-Fit heeft in samenwerking met Abovo, PLAYAR, O2H Creative Solutions en BlowUp een nieuw concept geïntroduceerd voor de OOH-markt. In winkelcentrum Hoog Catharijne is een digitaal display geplaatst met een Basic-Fit Augmented Reality Mirror.

Deze activatie is onderdeel van de Boost Your Mood-campagne van Basic-Fit, die gericht is op het benadrukken van de positieve effecten van sporten, zoals het verbeteren van het humeur en het verminderen van stress.

Punch en Kick tijdens het shoppen

De Basic-Fit AR Mirror is een interactieve workout waarbij een scherm met camera technologie gebruikt om de bewegingen van deelnemers te volgen en directe interacties met de game te faciliteren. De technologie, ontwikkeld met Snap AR, maakt het mogelijk voor deelnemers om punten te scoren door middel van fysieke bewegingen, zoals knie- en vuistslagen, terwijl zij reageren op visuele meldingen op het scherm. Na afloop van de sessie ontvangen deelnemers een video-opname van hun workout, die zij kunnen delen. De scores van de best presterende deelnemers worden in real-time weergegeven op een groot scherm.

Bas Gezelle, Co-Founder PLAYAR: "Een AR-Mirror zorgt voor instant engagement.  Doordat de AR mirror direct de bewegingen van een persoon herkent en volgt is het een intuïtieve en immersive ervaring met gegarandeerd een lange playtime. Geen smartphone voor nodig."

Kevin Ayeni, marketingmanager Basic-Fit: "Met deze nieuwe activatie willen we op een impactvolle & innovatieve manier benadrukken hoe mensen dagelijks met stress situaties worden geconfronteerd en hoe sport/fitness een positief effect kan hebben op het omgaan hiermee. Tijd voor jezelf nemen en sporten kan je humeur echt een boost geven."

www.abovomaxlead.nl

www.basic-fit.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een HR-adviseur

16-09-2025 | 09:01:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een HR-adviseur

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Performance Strateeg

16-09-2025 | 08:16:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Performance Strateeg

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.

Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei

09-10-2025 | 09:17:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei

N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis

09-10-2025 | 07:30:00
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen

FCB en Mastercard maken visuele beperkingen voelbaar

09-10-2025 | 01:15:00
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.