Zuiver Group ontwikkelt mediastrategie voor DA

Na een bureauoriëntatie heeft Nederlandse Drogisterij Service (DA) gekozen voor Zuiver Group als nieuwe mediapartner. Met deze samenwerking wil de drogisterijketen haar merkcommunicatie verder versterken en haar media-inspanningen toekomstbestendig inrichten.

Zuiver Group gaat de mediastrategie, planning en inkoop verzorgen van alle above-the-line campagnes in Nederland. De eerste gezamenlijke uitingen worden begin 2026 verwacht.

Focus op landelijke zichtbaarheid en lokale verbinding

Stephanie Pouw, teamleider promotie bij DA: "DA is een merk met een rijke historie en een sterke positie in het lokale straatbeeld. We staan voor persoonlijke aandacht en deskundig advies, waarden die we ook in onze communicatie willen laten doorklinken. Om daarin een volgende stap te zetten, zochten we een mediapartner die strategische diepgang combineert met pragmatische uitvoering en kennis van zowel de landelijke als lokale markt. Zuiver Group heeft in dat opzicht precies de juiste balans gevonden."

Mediastrategie gericht op groei en positionering

Simon de Best, partner van Zuiver Group: "DA is een sterk en herkenbaar merk met een uitgesproken rol binnen de Nederlandse drogisterijmarkt. De combinatie van lokale relevantie, persoonlijke service en een vertrouwd merkbeeld biedt veel kansen voor verdere groei. We zijn trots op het vertrouwen van DA en kijken ernaar uit om samen te bouwen aan een onderscheidende mediastrategie die het merk nog sterker positioneert in een veranderend retaillandschap."

www.zuivergroup.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nanda de Smit Managing Director Zuiver Group

22-05-2025 | 15:50:00
Zij gaat zich richten op de strategische ontwikkeling van de bureaugroep en de samenwerking tussen de verschillende labels versterken.

Boldking kiest voor Zuiver Media als mediabureau

25-02-2025 | 11:11:00
Scheermerk Boldking heeft Zuiver Media gekozen. Vanaf nu is Zuiver Media verantwoordelijk voor de mediastrategie, mediaplanning en media-inkoop

Voormalig Unilever media director Harry Dekker strategisch adviseur bij Zuiver Group

03-10-2024 | 15:35:00
In zijn rol als strategisch adviseur brengt Dekker uitgebreide kennis en ervaring mee uit de mediawereld.

Zuiver Group versterkt team met Pénélope Mazloumidès

10-04-2024 | 10:43:00
De 35-jarige Française is de tweede die in korte tijd een Amsterdams netwerkbureau verruilt voor het onafhankelijke Zuiver Group.

Van Gogh Museum kiest voor Zuiver Group

22-02-2024 | 10:32:00
Het bureau is hiermee verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.