Zalando past merkidentiteit aan met focus op zelfvertrouwen en stijl

Zalando heeft zijn merkidentiteit opnieuw gedefinieerd, met als doel klanten te inspireren en te ondersteunen bij hun dagelijkse modekeuzes. Het platform presenteerde deze visie met de lancering van de Herfst/Winter 2024-campagne Wat doe ik aan?, waarin het merk zich richt op het versterken van het zelfvertrouwen van zijn klanten.

De campagne benadrukt inclusiviteit en biedt een divers aanbod, ondersteund door inspirerende verhalen van bekende gezichten als Willem Dafoe en Brigitte Nielsen. Hiermee wil Zalando zijn gebruikers helpen bij het vinden van hun persoonlijke stijl, door het aanbieden van zowel producten als inspiratie die aansluiten bij de veranderende behoeften van klanten.

De introductie van de merkidentiteit gaat verder dan alleen het uiterlijk. Het platform heeft een functie toegevoegd aan zijn contenthub, Stories. Hiermee kunnen klanten de laatste modetrends verkennen door de ogen van influencers en beroemdheden, wat de winkelervaring aantrekkelijker moet maken.

www.teamlewis.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - Noa van den Berg over The Romans

26-06-2025 | 11:20:52
Aan het woord is Noa van den Berg, Senior Account Executive bij The Romans en genomineerd als PR Talent van het Jaar 2025.

Dutch PR Awards 2025 - Claudia Metz over HEMA

26-06-2025 | 10:31:00
Aan het woord is Claudia Metz, senior adviseur corporate communicatie en woordvoerder bij HEMA en genomineerd als Woordvoerder van het Jaar 2025.

Dutch PR Awards 2025 - Maarten Molenbeek over Douane Nederland

26-06-2025 | 10:14:00
Aan het woord is Maarten Molenbeek, Teamleider bij Douane Nederland en genomineerd als Woordvoerder van het Jaar 2025.

Lancering: Dutch Travel Media Award voor reisverhalen

24-06-2025 | 16:44:00
Een nieuwe prijs voor krachtig en origineel reisverhaalwerk.

Dutch PR Awards 2025 - Natasja Gregorowitsch over Talk About

24-06-2025 | 08:50:00
Aan het woord is Natasja Gregorowitsch, eigenaar van TALK ABOUT PR en Communicatie

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.