Yolanda van Die en Boaz Disselkoen modereren de WhitePaper Sessions 2025

Marketeers-only event gaat vooraf aan M100 Event

WhitePaper Sessions

Woensdag 3 december
16:00 - 17:30 uur
PHIL Haarlem


Tijdens het M100 Event zal een aantal toppresentaties worden verzorgd door partners van Marketing Report in de WhitePaper Sessions.

Dit is een marketeers-only event. Deelname alleen op uitnodging.

De Moderatoren

Yolanda van Die | CMO Centraal Beheer

Yolanda was zelf te gast bij onze WhitePaper Sessions in Cannes in juni.

“We weten nu dat AI en technologie schaalbaar zijn en razendsnel kunnen gaan. Maar hoe creëer je daarin een echte, hart-tot-hartconnectie... lees hier verder


Boaz Disselkoen | Senior Brand Manager Kraft Heinz

Boaz was onlangs te gast bij Marketing Report op New Business Radio.

Marketeers van De Ruijter en Blue Band over TikTok, ontbijt en creatieve co-creatie... lees hier verder

 

De Sprekers

Jeroen Oppatja | CEO VML Netherlands

Jeroen Oppatja schetst hoe marketing meer impact krijgt wanneer je het volledige groeisysteem als één geheel benadert, van het bereiken van de juiste doelgroep tot het ontwikkelen van duurzame klantwaarde. Hij laat zien waar in elke stap kansen liggen om creativiteit, data en technologie effectief te verbinden en hoe de samenhang tussen brand, commerce en customer experience kan zorgen voor structurele groei. Met praktijkvoorbeelden maakt hij duidelijk welke keuzes het verschil maken en hoe organisaties die verbinding succesvol kunnen toepassen.

Marjan Straathof | Global SVP of Marketing & Partner DEPT

DEPT Trends 2026: Groeien in een wereld op fast-forward. AI draait op de achtergrond, cultuur beweegt realtime, en merken die vasthouden aan wat werkte, missen wat nu speelt. We nemen je mee in het DEPT Trends 2026 Report; over wat merken vandaag moeten begrijpen om morgen voor te lopen.

Marcel Surendonk | Head of Joe Live

In de hedendaagse digitale wereld is het opbouwen van een betekenisvolle band met (potentiële) klanten cruciaal, maar tegelijkertijd een steeds grotere uitdaging. Live evenementen op het gebied van sport, cultuur en entertainment bieden merken echter nog een unieke kans om consumenten in real life met hun merk in contact te laten komen en waardevolle first-party data te verzamelen. Hierdoor zijn brand partnerships (sponsoring) uitgegroeid tot een onmisbare en effectieve marketingcommunicatietool die een vaste plek verdient in elke marketingstrategie.

Elsbeth Wesselink | Business Director PINK

In een industrie waar alles op elkaar begint te lijken en campagnes massaal in the box worden geproduceerd, zoeken wij de ruimte daarbuiten. We laten zien waarom AI geen vervanger is van creatief lef, verrassende haakjes of echte merkbeleving. Maar juist een versneller als je zelf het verschil durft te maken.

Tom Huijgen | Strategy Director Serviceplan Group

Tom Huijgen laat zien waarom het merk de basis vormt van effectieve marketing, juist in een periode waarin discussies over AI, integratie en efficiency de boventoon voeren. Hij benadrukt dat een sterk merk voorafgaat aan elke technologische of organisatorische optimalisatie en illustreert dat met uiteenlopende voorbeelden uit de markt. Zijn verhaal maakt duidelijk waarom CMO’s behoefte houden aan een scherpe en inspirerende merkvisie die richting geeft aan lange­termijngroei.

Elias Reinheimer | Chief Creative Officer Havas Play

Elias Reinheimer laat zien hoe merken in 2026 echte aandacht kunnen winnen door actief mee te bewegen in domeinen als sport, muziek, gaming en cultuur. Hij verkent hoe deze omgevingen nieuwe kansen bieden om aansluiting te vinden bij doelgroepen die traditionele communicatie steeds vaker vermijden, en hoe merken met slimme creatieve keuzes een geloofwaardige rol kunnen spelen in de belevingswereld van fans en communities.

Deelnemerslijst

Aldi | Centraal Beheer | DEPT | Havas Media | Kiesjefolders | KPMG | Kraft Heinz | Marketing Report | Mediaplus | PINK | Restaurant Company Europe | Serviceplan Group | Springbok | VML 


Lees alles over het M100 Event hier


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando

02-12-2025 | 11:18:54
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.

Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters

02-12-2025 | 10:47:00
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.

Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk

02-12-2025 | 10:03:30
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.