Xavi Simons gezicht KING-voetbalschoenen PUMA

De Nederlander Xavi Simons gaat een samenwerking aan met sportbedrijf PUMA, waarbij hij het gezicht wordt van de KING-voetbalschoenen. Xavi treedt daarbij in de voetsporen van Johan Cruyff, Maradona, Eusébio en Pelé.

Niet alleen voetbal, ook mode

Xavi Simons: "PUMA is een merk met een rijke voetbalgeschiedenis, dat altijd aan de top van de industrie staat. Spelers als Johan Cruyff en Maradona hebben de PUMA KING gedragen, wat deze schoenen iconisch maakt. Het is een eer om deel uit te maken van deze nieuwe generatie. Ik kijk er enorm naar uit om aan het nieuwe seizoen te beginnen en mijn eigen stempel erop te mogen drukken. PUMA is niet alleen een merk dat bekendstaat om voetbal, maar heeft ook een geweldige aantrekkingskracht op het gebied van mode. We hebben veelbelovende plannen en ik ben verheugd dat PUMA mij tijdens deze reis zal ondersteunen."

Nieuwe generatie

Johan Adamsson, Global Director of Sports Marketing and Sports Licensing bij PUMA: "We zijn ontzettend verheugd dat we een samenwerking zijn aangegaan met een speler van zijn kaliber op zo'n jonge leeftijd. Xavi Simons wordt al jarenlang bewonderd in de voetbalwereld en we geloven dat zijn talent nog jaren zal blijven groeien. Op zijn 20e heeft Xavi al bewezen een van Europa's topvoetballers te zijn, en we kijken er naar uit om hem te ondersteunen op zijn weg naar grootsheid."

www.publicisgroupe.nl

www.eu.puma.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Mediaplus wint mediacontract GORE-TEX in EMEA en VS

01-08-2025 | 10:17:43
Mediaplus Group en dochterbureau Mediascale gaan de mediastrategie, -planning en -inkoop verzorgen voor het merk GORE-TEX in Europa en Noord-Amerika

Veranderend koopgedrag stelt eisen aan FMCG-merken

31-07-2025 | 12:51:00
Nederlandse consumenten kiezen in 2025 vaker voor waarde, gemak en vertrouwde routines.

Flik Flak ontwikkelt TikTok-strategie voor Dunkin’ Benelux

31-07-2025 | 11:08:00
Het merk, dat voorheen vooral geassocieerd werd met donuts, wil zich profileren als een dagelijks moment voor jonge consumenten

Secrid presenteert twee iconen uit kunstcollectie op wallets

31-07-2025 | 10:48:31
Op de portemonnees staan Gezicht op Haarlem met Bleekvelden van Jacob van Ruisdael en De Grote Golf van Kanagawa van Katsushika Hokusai.

Intertoys drie jaar lang hoofdpartner Sinterklaasfilm

28-07-2025 | 11:27:00
Speelgoedketen integreert verhaal film in eigen campagnes

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.