
Wolfstreet ontwikkelt Adyens EMEA positioneringscampagne
Het bureau Wolfstreet produceert Adyens merkpositioneringscampagne voor de EMEA markten. Het Amsterdamse bureau, dat Adyen al sinds 2019 met hun content helpt, ontwikkelde in Kaapstad meerdere sets op maat voor verschillende betalingsscenario’s, waarbij alle grafische elementen incamera zijn gecreëerd.
Deze campagne markeert Adyens strategische initiatief om zijn positie als de voorkeurspartner voor financiële technologie voor bedrijven in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, EMEA, te versterken. Voortbouwend op zijn gevestigde reputatie als het betalingsplatform bij uitstek, richt Adyen zich nu op het benadrukken van haar reeks oplossingen die zijn afgestemd op de doelstellingen van ondernemingen.
De campagne benadrukt het vermogen van Adyen om zakelijke groei te stimuleren via hun platform, dat betalingen, gegevensanalyse en financiële producten integreert.
Door bedrijven in staat te stellen hun activiteiten te optimaliseren en kansen te grijpen, stelt Adyen zijn klanten in staat hun potentieel te realiseren in een veranderende marktomgeving.
Max Eggink: "Met deze campagne laten we zien hoe onze gezamenlijke inspanningen tastbare voordelen opleveren voor merken die internationaal opereren. Onder andere door gebruik te maken van onze interne productie- en postproductieteams voor een zeer efficiënte uitvoering."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TicketSwap kiest The Romans als lead agency
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Senior Social Content Creative
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Campaign Projectmanager
Higuita en Ocean Labs realiseren campagne voor SINA
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Accountmanager Binnendienst Media Monitoring
Gepubliceerd door: Daan Dekkers