Wisseling in directie TIG Sports & Events

Willem Overdiep en Noor van der Lugt vormen de directie van GoodFellows-bureau TIG Sports & Events

Willem Overdiep en Noor van der Lugt vormen per 1 april de bureaudirectie van TIG Sports & Events. Niels Markensteijn en Norbert Chevalier, de huidige directie, richten zich voortaan op de groei van bureaunetwerk GoodFellows, waar TIG Sports & Events onderdeel van is.

Nieuwe stap in de ontwikkeling

Niels Markensteijn: "Dit is een natuurlijk moment om de volgende stap te zetten in de ontwikkeling van onze organisatie. Na meer dan 22 jaar is het tijd om het stokje door te geven en dat komt bij Noor en Willem in goede handen. Ik blijf samen met Norbert nauw betrokken bij TIG Sports & Events, maar niet meer in de dagelijkse leiding. Dit is zeer zeker geen afscheid, maar een verdere aanscherping van de rolverdeling van de afgelopen jaren.''

Voor Willem Overdiep en Noor van der Lugt is de stap naar de bureaudirectie een voortzetting van hun huidige werkzaamheden.

Focus op toekomstige groei

Willem Overdiep en Noor van der Lugt: "Wij zijn al geruime tijd betrokken in het dagelijks management van het kantoor en zijn enorm dankbaar voor de kans die geboden is om samen de dagelijkse leiding over te nemen en als partner toe te treden. Voor ons persoonlijk start er een nieuwe fase bij TIG, waar we met veel energie instappen. Wij kijken ernaar uit om met het hele team en onze partners ook de komende jaren inspirerende en memorabele sportevenementen te organiseren.''

TIG Sports & Events organiseert sinds 2004 internationale sportevenementen in Nederland, waaronder in golf, Formule 1, beachvolleybal, hockey, roeien, zeilen, shorttrack en atletiek. Sinds 2024 richt het bureau zich ook op grote publieksevenementen.

GoodFellows breidt netwerk uit

GoodFellows is een netwerk van zelfstandige gespecialiseerde bureaus op het gebied van evenementen, entertainment, marketing en communicatie. Naast TIG Sports & Events maken ook Vinke Vision, Kumpany, Eventmakers en Crewfood deel uit van het netwerk. De bureaus werken zelfstandig, maar versterken elkaar waar mogelijk.

www.tigevents.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

StudioM eert bekerhelden in KNVB x Eurojackpot-campagne

17-12-2025 | 12:53:33
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.