Webfleet kiest voor TEAM LEWIS als pr-partner

Webfleet werkt voor zijn pr-activiteiten voortaan samen met het communicatiebureau TEAM LEWIS. Samen bouwen ze verder aan de positionering van Webfleet op de Nederlandse markt en versterken ze zijn naamsbekendheid en expertise in fleet managementsoftware. TEAM LEWIS ondersteunt Webfleet onder andere met het onderhouden van mediarelaties, het actief inspelen op actualiteiten en nieuws, het ontwikkelen van creatieve content en het verder uitbouwen van hun thought leadership-positie.

Lucas Avink, Sales Director bij Webfleet: “Als internationale speler zochten we een PR-partner met diepgaande kennis van de lokale markt, en die hebben we gevonden in TEAM LEWIS. Hun proactieve aanpak richting de pers sluit perfect aan bij ons doel om ons te onderscheiden en om onze leiderschapspositie in de markt verder te versterken. Met hun sterke netwerk en goede relaties met journalisten kunnen we onze boodschap effectief overbrengen. We zijn ervan overtuigd dat TEAM LEWIS de ideale partner is om onze merkbekendheid en media-aanwezigheid te vergroten.”

Sander van Buuren, Managing Director Strategy Benelux bij TEAM LEWIS: “We zijn trots om samen te werken met Webfleet, een innovatieve speler in de wagenparkbeheersector. Dit partnerschap geeft ons de kans om Webfleet strategisch en operationeel te ondersteunen en hun profiel op de Nederlandse markt te versterken. We kijken ernaar uit om creatieve campagnes te ontwikkelen die hun expertise in cloudsoftware voor wagenparkbeheer in de schijnwerpers zet. Ons team staat te popelen om hun vaardigheden te tonen en bij te dragen aan hun groei en succes in deze competitieve branche.”

www.teamlewis.com

www.webfleet.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

ICMA 2025 - Karvan Cevitam Top 2 Druivend

04-09-2025 | 11:06:00
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Top 2 Druivend

HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne

02-09-2025 | 14:53:55
Met een roze caravan en de slogan Make beauty fun trekt essence langs festivals en winkelcentra om bezoekers kennis te laten maken met de producten.

PR-Dashboard organiseert opnieuw PR-Bootcamp Beginnen met PR

01-09-2025 | 14:45:00
Op 18 september 2025 organiseert PR-Dashboard voor de tweede keer het PR-Bootcamp Beginnen met PR.

Nominaties Dutch PR Awards 2025

30-08-2025 | 11:14:00
Op deze plaats gaan we alle nominaties voor de Dutch PR Awards 2025 bekendmaken. De namen van de personen en inzendingen linken door naar de ingezonden cases

Matthijs van Unen versterkt Nederlandse team The Romans

27-08-2025 | 09:07:00
Hij komt over van Ace PR, waar hij verantwoordelijk was voor het dagelijkse team, het klantenbestand en de integratie van verschillende bureaus


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.