We gaan een live versie doen van onze podcast Los Pitchos

Hannes Coudenys, Founder & Creative Director van Hurae, over ADNIGHT BXL

Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT-editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.

Dit keer spreken wij met Hannes Coudenys, Founder & Creative Director van Hurae.

Kun jij Hurae introduceren?

Wij zijn Hurae. Een experiental marketingagency uit Brussel. Opvallen in deze wereld vol communicatiekanalen is niet simpel dus we helpen klanten als Albert Heijn, Geberit, Colruyt of Lotus met creatieve stunts. Social media, influencers, viral video maar evengoed een mobile escapegame voor Febelfin of een wandelroute voor Knokke-Heist. Onze kennis is gebaseerd op werk dat we in eigen naam doen: Insta & Tiktok experience Smile Safari, de awardshow voor Vlaamse creators De Jamies of De Bisou Awards, dé Belgische influencerawards. Misschien ken je ons ook van zijprojecten als Ugly Belgian Houses, Hannes Vlogt of Elke dag Dezelfde foto van Kris & Dany.

Waarom doen jullie mee met ADNIGHT?

We doen mee met ADNIGHT omdat we goeie herinneringen hebben aan de Amsterdamse edities. Op een ongedwongen manier kennis maken met de werkvloer van bekende agencies was erg leuk en we willen dezelfde ervaring bieden aan de Brusselse bezoekers. We zetten ons ook graag in de kijker bij potentiële nieuwe werknemers en klanten.

Hoe ziet jullie ADNIGHT-programma eruit?

We gaan een live versie doen van onze podcast Los Pitchos. In die podcast hebben we het altijd over de leuke stories achter verloren pitches. Met een aantal special guests. Daarnaast is er ook heeeeel veel Mexican food inspired with some flavours of our Equadorian intern Alejandra. And Margeritas, hence all the tequila die momenteel op kantoor staat. En we staan uiteraard te popelen om heel veel leuke gesprekken te hebben met onze bezoekers.

Wat voor soort jong talent zoeken jullie?

Wij zoeken van alles aan talent. Maar voornamelijk creatieve innovators en projectmanagers. We werken niet in de traditionele agency opstelling van art director en copywriter maar we staan open voor alles.

Wat is het laatste nieuws?

Our building won an architecture price. In 1875. 

www.hurae.be

Marketing Report Netwerk Borrels Brussel & Antwerpen

Marketing Report is een aantal dagen in België.

Op donderdag 3 april bezoeken we ADNIGHT BXL. Op vrijdag 4 april organiseren we een netwerkwerk borrel om kennis te maken met de Brusselse bureauwereld.

Op maandag 7 april organiseren wij een netwerkwerk borrel om kennis te maken met de Antwerpse bureauwereld.

Leuk als je erbij bent!

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core

08-10-2025 | 08:42:14
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ruben Beijer: AI is een enorme kans, het is niet meer Alles is voor Bassie, voor bureaus

10-11-2025 | 17:28:00
Ruben Beijer is co-CEO, oprichter en eigenaar van het creatieve bureau NEEW. We spreken hem over zijn bedrijf en ontwikkelingen in de markt

TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne

10-11-2025 | 17:19:33
Met een prikkelende campagne vraagt Centraal Beheer aandacht voor een serieus onderwerp: miljoenen Nederlanders zijn nog niet klaar voor later.

Cheil Benelux lead agency voor Nongshim

10-11-2025 | 12:06:00
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.

BPD-campagne van The Family draait om luisteren

10-11-2025 | 11:36:40
Bouwfonds Gebiedsontwikkeling (BPD) presenteert samen met reclamebureau The Family een merkcampagne met de slogan Een fijne buurt begint met luisteren.

ANWB-campagne benadrukt betaalbare energie

10-11-2025 | 09:11:15
De campagne laat zien dat ANWB er niet alleen is bij pech onderweg, maar ook bij het leveren van energie aan huishoudens.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.