VML en Intershop vieren 25-jarige samenwerking

VML en Intershop werken 25 jaar samen aan het ontwikkelen van geavanceerde commerce-oplossingen, waarbij de uitrol van internationale webshops een belangrijk onderdeel is.

Meer dan 75 webshops geïmplementeerd

VML is meervoudig Intershop Business Partner of the Year, medeoprichter van de B2B Frontrunners community en Intershop’s Global Platinum Partner. VML en Intershop ontwikkelen omni-channel-commerce-oplossingen voor middelgrote bedrijven en multinationals. Het duo is ook de drijvende kracht achter de eerste implementatie van het Intershop Order Management System en de introductie van Intershop in de cloud. VML integreerde @SPARQUE.AI voor productaanbevelingen en implementeerde Intershops’ nieuwste technologie voor een headless storefront. Samen met Intershop heeft VML meer dan 75 webshops geïmplementeerd in verschillende sectoren en regio's.

Duurzame relatie 

Ronny Höpfner, VP Channel Development bij Intershop: “De 25-jarige samenwerking tussen Intershop en VML laat zien wat je voor elkaar kunt krijgen als twee bedrijven een gezamenlijke visie en ambitie delen. Door de creatieve ontwerpen van VML te combineren met de technologische kracht en robuustheid van het Intershop Commerce Platform, hebben we continu transformatieve commerce-oplossingen geleverd. Onze duurzame relatie is de hoeksteen van ons succes en een springplank voor toekomstige groei."

Marco Flapper, Strategy Director Commerce bij VML: "Onze samenwerking met Intershop is gebaseerd op wederzijds vertrouwen in elkaar en een gedeelde passie voor technologie. Terwijl we 25 jaar succes vieren, kijken we vol enthousiasme naar de toekomst. Samen blijven we streven naar innovatieve, AI-gedreven en composable commerce-oplossingen.” 

www.vml.com

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

WPP x ADNIGHT | WPP City

11-09-2025 | 08:43:00
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.

[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst

01-08-2025 | 13:08:00
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam

[Vacancy] VML has a position for Technical Business Analyst

01-08-2025 | 12:50:00
VML is directly looking for Technical Business Analyst - Amsterdam




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.