.webp)
VML en Intershop vieren 25-jarige samenwerking
VML en Intershop werken 25 jaar samen aan het ontwikkelen van geavanceerde commerce-oplossingen, waarbij de uitrol van internationale webshops een belangrijk onderdeel is.
Meer dan 75 webshops geïmplementeerd
VML is meervoudig Intershop Business Partner of the Year, medeoprichter van de B2B Frontrunners community en Intershop’s Global Platinum Partner. VML en Intershop ontwikkelen omni-channel-commerce-oplossingen voor middelgrote bedrijven en multinationals. Het duo is ook de drijvende kracht achter de eerste implementatie van het Intershop Order Management System en de introductie van Intershop in de cloud. VML integreerde @SPARQUE.AI voor productaanbevelingen en implementeerde Intershops’ nieuwste technologie voor een headless storefront. Samen met Intershop heeft VML meer dan 75 webshops geïmplementeerd in verschillende sectoren en regio's.
Duurzame relatie
Ronny Höpfner, VP Channel Development bij Intershop: “De 25-jarige samenwerking tussen Intershop en VML laat zien wat je voor elkaar kunt krijgen als twee bedrijven een gezamenlijke visie en ambitie delen. Door de creatieve ontwerpen van VML te combineren met de technologische kracht en robuustheid van het Intershop Commerce Platform, hebben we continu transformatieve commerce-oplossingen geleverd. Onze duurzame relatie is de hoeksteen van ons succes en een springplank voor toekomstige groei."
Marco Flapper, Strategy Director Commerce bij VML: "Onze samenwerking met Intershop is gebaseerd op wederzijds vertrouwen in elkaar en een gedeelde passie voor technologie. Terwijl we 25 jaar succes vieren, kijken we vol enthousiasme naar de toekomst. Samen blijven we streven naar innovatieve, AI-gedreven en composable commerce-oplossingen.”
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
VML Growth Summit onthult trends voor digitale marketing
[Vacancy] VML has a position for Technical Architect (Salesforce)
VML deelt groeikansen met marketingexperts
Carine Thomas (VML): Navigeren in het nieuwe nu
Gepubliceerd door: Laura Heerlien