Vitakruid en DDB Amsterdam lanceren merkplatform Het zit erin

Vitakruid en DDB Amsterdam hebben het merkplatform Het zit erin gelanceerd. Met de campagne richt het vitamine- en supplementenmerk zich op een breder publiek, waarbij de boodschap is dat iedereen in Nederland het beste uit zichzelf kan halen.

Het merk was eerder vooral bekend onder kenners. Met het nieuwe platform wil Vitakruid nadruk leggen op zowel persoonlijke doelen als de kwaliteit van de producten.

Van boodschap tot product

Tom de Groot, creatief bij DDB Amsterdam: "Het merkconstruct ‘het zit erin’ stelt ons in staat om alles waar Vitakruid voor staat te belichten. Van persoonlijke doelen aanmoedigen: het zit erin. Tot welke hoogwaardige ingrediënten er in de producten zitten: het zit erin."

Bob van Inge, eigenaar van Vitakruid: "Waar we in communicatie eerst vooral focusten op persoonlijk advies, leggen we nu de nadruk op kwaliteit. Met doordachte formules en alleen de beste nutriënten bieden we consumenten producten die écht het verschil maken."

360-campagne met situationele uitingen

De campagne komt tot leven in een 360-aanpak met onder meer televisie, social media, online video, radio en (D)OOH. De uitingen zijn situationeel geplaatst, zodat consumenten op het juiste moment van de dag een passende aanmoediging krijgen. Bijvoorbeeld: alles uit je ochtend halen – het zit erin.

Vitakruid ziet Het zit erin niet alleen als slogan, maar als fundament voor alle toekomstige merkcommunicatie. Daarmee wil het merk nog meer Nederlanders inspireren om het beste uit zichzelf te halen.

Credits:

Klant: Vitakruid | Bureau: DDB Amsterdam | Productiemaatschappij: Studio Studio | Regie en muziek: Joost Biesheuvel | Sound: Public Audio | Edit: Jits Vlaar | Postproductie: The Compound | Grading: Ruben Labree | 3D: Studio Nori

www.ddbamsterdam.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.