Verisure kiest voor merkactivatiebureau Barracuda
Verisure start een samenwerking met strategisch merkactivatiebureau Barracuda, dat verantwoordelijk wordt voor de merkactivaties van de beveiligingsleverancier. De eerste activaties zullen binnenkort zichtbaar zijn.
Olivier Lorent, eigenaar en Commercieel Directeur van Barracuda: "Het is geweldig om samen te werken met een merk dat niet alleen voor veiligheid zorgt, maar ook vertrouwen en gemoedsrust biedt. Met onze gecombineerde krachten gaan we ervoor zorgen dat Verisure niet alleen huizen, maar ook harten verovert. De eerste activaties zijn al in volle gang, en er staat nog veel moois op de planning!"
Babet Koster, Event Manager bij Verisure: "We hebben voor Barracuda gekozen omdat ze niet alleen creatief sterk zijn, maar ook de logistieke kracht en ervaring hebben om onze activaties efficiënt uit te voeren. Het grote magazijn, de strakke logistieke processen zorgen ervoor dat we snel kunnen schakelen en flexibel zijn in onze campagnes. Bovendien heeft Barracuda de juiste kennis en expertise in huis om onze doelgroep op een impactvolle manier te bereiken en te grijpen. We kijken ernaar uit om samen te werken en onze merkactivaties naar een hoger niveau te tillen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Barracuda ontwikkelt Chiquita-activatie op Freshtival
Barracuda lanceert website en visuele identiteit
[Vacatures] Barracuda zoekt een Promotiemedewerker/Barmedew
[Interview] Stéphane en Olivier Lorent: 10 jaar Barracuda: Work hard, play hard
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers