United Playgrounds breidt managementteam uit

Johan Keurentjes wordt COO, Maarten van Bogaert wordt CGO en Roman Stikkelorum wordt CMO

United Playgrounds versterkt zijn managementteam met drie interne promoties om de volgende groeifase in te gaan. De digital-marketinggroep richt zich op innovatie, kwaliteit en schaalbaarheid en wil met deze strategische stap zijn marktpositie verder uitbouwen.

Drie leiders 

Johan Keurentjes wordt COO, na zijn eerdere rol als Managing Director bij digital commerce agency De Nieuwe Zaak. Maarten van Bogaert wordt CGO, voorheen Director Strategy bij engagement agency LiveWall. Roman Stikkelorum wordt CMO en blijft daarnaast Managing Director bij design agency Verve. Samen met CEO Diederik Breijer en HR-directors Martine Baars en Jerre Maas vormen zij het nieuwe Global Management Team.

Diederik Breijer: "Met dit leiderschapsteam zetten we een grote stap vooruit. We hebben een sterk fundament gebouwd en zijn klaar om te versnellen. Onze focus ligt op verdere professionalisering, groei en hoge kwaliteit van werk."

www.unitedplaygrounds.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

LiveWall lanceert de A-vatar voor gamification bij Ahoy

23-06-2025 | 16:45:47
Rotterdam Ahoy introduceert de A-vatar, een interactieve game die bezoekers helpt hun persoonlijke voorkeuren voor evenementen te ontdekken.

LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes

10-06-2025 | 09:23:01
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten.

Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly

25-05-2025 | 11:48:00
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn

Een middag loyaliteit bij United Playgrounds: een verslag

23-05-2025 | 11:37:00
United Playgrounds organiseerde op 15 mei 2025 in het Eye Filmmuseum in Amsterdam-Noord een masterclass onder de naam The future of Retail Loyalty. Marketing Report was aanwezig

Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina

21-05-2025 | 11:22:00
Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven. De digitale ervaring is ontwikkeld met Fitzroy en LiveWall

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.