
Total Design wint goud en zilver bij IDA Awards
Total Design (TD) heeft goud en zilver gewonnen bij de International Design Awards (IDA) voor de brand identity van Firda en de seizoensbrochure van Nationale Opera & Ballet.
Firda
Firda won goud in de categorie Advertising en zilver in Print bij de International Design Awards. De uitdaging was om een visuele identiteit te creëren die Firda’s kernwaarden – persoonlijke, maatschappelijke en professionele groei – weerspiegelt, terwijl het tegelijkertijd naadloos integreert in diverse schoollocaties. De pilot in het Cambuurstadion toont hoe een doordachte merkbeleving een fysieke ruimte kan transformeren, en daarmee de kracht van branding in de ruimtelijke ervaring.
Nationale Opera & Ballet
Nationale Opera & Ballet won goud in de categorie Print voor hun seizoensbrochure. Het ontwerp combineert gelaagde typografie, een subtiel kleurenpalet en dynamische vormen, waardoor de artistieke visie van opera en ballet krachtig tot leven komt en de emotionele impact van de voorstellingen wordt versterkt.
Lees ook:
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First
Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne
Time To Make Sense 2025, een verslag
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Project Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
ING start campagne rond verduurzamen woning
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen