Tom Teunissen Digital Account Lead bij Giesbers Retail

Giesbers Retail heeft Tom Teunissen aangesteld als Digital Account Lead. Met zijn komst breidt het bureau uit Arnhem de digitale expertise verder uit. Teunissen zal klanten als PLUS, Action, DA, Wibra, GAMMA, Karwei en Boodschappen ondersteunen op het gebied van digitale contentstrategie, e-commerce, social media, online folders en toepassingen van AI.

Hij werkte eerder als senior interaction designer bij Jelba en als team lead creatie & user experience bij Happy Horizon. Daar was hij onder andere betrokken bij projecten voor Bunzl, NEN, Tricorp, Gamko en Mitutoyo.

Focus op praktische toepassing van AI

Tom Teunissen: “Met mijn brede ervaring in digital marketing heb ik nu ontzettend veel zin om retailklanten te laten groeien met innovatieve oplossingen die het verschil maken in de steeds sneller veranderende digitale wereld. Samen brengen we AI écht in de praktijk. We maken contentcreatie sneller en slimmer voor retailers, fast movers en andere merken. Van packshots in sfeer plaatsen tot video’s ondertitelen en van teksten schrijven tot beelden vrijstaand maken.”

Giesbers Retail versterkt digitale propositie

Giesbers Retail maakt deel uit van een samenwerking met Hippo Creative Studios en ENABL.

Jorg Giesbers, algemeen directeur: “Met Tom als digital account lead hebben we nog meer digitale expertise in huis om onze klanten 360 graden te helpen, bovenop alle productie van bijvoorbeeld print, online, foto en video. Want we zijn letterlijk en figuurlijk één familie van drie merken die elkaar versterken: de merkbouwers van Giesbers Retail, de contentmakers van Hippo Creative Studios én de AI-specialisten van ENABL.”

www.giesbersretail.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Philip van Gelder: De kracht van GAMMA, DA en PLUS

29-09-2025 | 13:33:00
In een markt die steeds sneller verandert, lijken gevestigde merken moeilijker te overleven dan ooit.

Nannick van Koningsbruggen: Nike stelt de juiste merkvraag

11-09-2025 | 14:45:49
Merken rennen zich suf: van hype naar hype, bang om stil te blijven staan. Maar waar rennen ze eigenlijk naartoe?

Nannick van Koningsbruggen naar Giesbers Retail

25-06-2025 | 14:53:00
Giesbers Retail breidt het strategisch team uit met Nannick van Koningsbruggen. Zij gaat aan de slag als merkstrateeg

Giesbers Group stelt Philip van Gelder aan als Client Strategy Director

29-07-2024 | 12:41:00
Philip van Gelder werkt eerder als marketingmanager bij Fatboy en als Brand manager bij Leen Bakker.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hart Voor De Zaak organiseert Sta op voor Stamcellen Gala

29-09-2025 | 12:37:42
De opbrengst bedroeg 130 duizend euro, een verdubbeling ten opzichte van het eerste gala.

EW en Here lanceren Stem Wijzer voor verkiezingen

29-09-2025 | 09:14:01
EW is gestart met de campagne Stem Wijzer, die draait om het belang van betrouwbare informatie in aanloop naar de verkiezingen.

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First

29-09-2025 | 08:52:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Creatieve Content Creator (NL) – Social First - Fulltime - Amsterdam

Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne

29-09-2025 | 08:40:39
De samenwerking begon met de campagne Skills voor het leven, waarin studenten vaardigheden delen die niet in boeken te vinden zijn.

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.