Tom Orrow en de Energiebank bieden perspectief met campagne over blijvend energie besparen

Tom Orrow ontwikkelde een campagne voor de Energiebank over blijvend energie besparen. Bij zo’n driekwart miljoen huishoudens in Nederland gaat meer dan 10 procent van hun maandelijks inkomen op aan energie. Met deze grote financiële zorgen lukt het niet iedereen om volwaardig mee te kunnen doen met de maatschappij.

Perspectief bieden

Tom Orrow wil samen met de Energiebank mensen positief raken en hen het perspectief te geven 'weer mee te kunnen doen'. Minder energiezorgen, meer ruimte voor de normale dingen in het leven. Dat is het perspectief wat de Energiebank wil bieden door hen te helpen blijvend energie te besparen.

Minder energiezorgen

Met deze campagne schetst Tom Orrow een heel herkenbaar beeld dat niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is. Voor huishoudens die hulp ontvangen van de Energiebank zijn deze kleine dingen in het leven vaak onbereikbaar geworden. Omdat ze iedere maand weer zorgen hebben of ze de energierekening wel kunnen betalen, hebben ze hier de financiële en mentale ruimte niet voor. Daarom zijn het precies die kleine, maar belangrijke momenten die Tom Orrow in deze campagne voor de Energiebank beetpakt en koppelt aan het hebben van geen energiezorgen.

De campagne is te zien op de bekende socialmediakanalen en in een onlinecampagne.

www.tom-orrow.nl

www.energiebanknederland.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Zie ook:  

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.