Today’s Specials aan de slag voor Fletcher Hotels

Fletcher Hotels heeft creatief pr-bureau Today’s Specials gekozen als partner voor haar communicatie & pr activiteiten. Het Rotterdamse bureau gaat vanaf deze zomer aan de slag met de storytelling rondom onder andere de internationale uitbreiding van de hotelketen.

Fletcher heeft de afgelopen 3 jaar gewerkt aan de voorbereidingen voor de expansie en is met 115 hotels de grootste hotelketen van Nederland. Today’s Specials gaat zich voor het bedrijf bezighouden met de marketing en pr voor verschillende vestigingen en voor de hotelketen in het geheel.

Rob Hermans, CEO Fletcher Hotels: "Na jaren van voorbereiding en research, is Fletcher Hotels klaar voor de eerste stap buiten de landgrenzen. Duitsland is echter slechts het begin, ons doel is om hierna als een olievlek uit te breiden naar heel Europa. Today’s Specials is voor ons de juiste communicatie PR partner om ons te ondersteunen in dit grootse Europese avontuur."

Cristèl Klandermans, eigenaresse Today’s Specials: "Fletcher Hotels en Today’s Specials passen goed bij elkaar. Als hospitality specialisten zijn we dan ook meer dan trots dat we het bedrijf mogen helpen bij de komende communicatie en PR activiteiten. Na een eerste gesprek was de klik meteen goed: de lijnen zijn kort en er wordt goed geschakeld, naar mijn mening een perfecte basis voor een mooie samenwerking! Als storytellers vinden we het natuurlijk fantastisch om creatief én strategisch voor de grootste hotelketen van Nederland te mogen werken."

www.todaysspecials.nl

www.fletcher.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.