TicketSwap kiest The Romans als lead agency

TicketSwap gaat samenwerken met creatief communicatiebureau The Romans. Het bureau wordt verantwoordelijk voor campagnes en perscommunicatie in Nederland en België, met als doel het merk verder te versterken bij fans en binnen de live-evenementenindustrie.

De samenwerking komt op een moment dat TicketSwap zich ontwikkelt van doorverkoopplatform naar marketplace voor live belevenissen. The Romans zal onder meer campagnes ontwikkelen rond evenementen en samenwerkingen, en de communicatie verzorgen richting consumenten en zakelijke partners.

TicketSwap wil gebruikers beter bedienen met persoonlijke tips en relevante content op basis van data. Dit moet zorgen voor een meer betrokken gebruikservaring en biedt tegelijk meerwaarde voor samenwerkingspartners. Naast Nederland en België richt TicketSwap zich op groei in Duitsland en andere Europese markten.

Sophie Nicholson, partner bij The Romans: “Wat een match! Als bureau dat cultuur ademt, brengen we zelf ook flink wat uurtjes door op TicketSwap. De creatieve kansen voor dit merk zijn gigantisch. Het is een organisatie die fans echt op één zet, en tegelijk organisatoren ondersteunt, juist nu de wereld van live events volop in beweging is.”

TicketSwap wil band met fans en industrie versterken

De samenwerking moet bijdragen aan langdurige betrokkenheid van fans, organisatoren en media bij TicketSwap. Margriet de Kroon, Marketing Director bij TicketSwap: “Ik heb eerder met The Romans samengewerkt, en hun expertise, netwerk en creativiteit zijn precies wat we nodig hebben. Ze vormen een verlengstuk van ons team en helpen ons om onze ambities waar te maken. We geloven sterk dat deze samenwerking ons helpt om meer partners in de industrie te bereiken én dichter bij fans in heel Europa te komen – zodat ze TicketSwap blijven zien als hét vertrouwde platform voor alles waar ze fan van zijn.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Elektrisch rijden wint terrein in zakelijke lease

03-07-2025 | 09:39:20
Het aandeel zakelijke leaserijders dat gebruikmaakt van een laadpas is in zes maanden tijd gestegen van 40,6 naar 44,5 procent.

Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6

02-07-2025 | 17:19:00
Iconic Studios & Vertigo 6 doen mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord zijn Claire Slootheer & Mike Hendrixen

Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden

02-07-2025 | 17:03:05
PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen van AI in PR.

Wilmar Versprille creatief directeur bij Food Cabinet

02-07-2025 | 11:08:00
Na een periode als interim sluit hij nu officieel aan bij het managementteam van het bureau. Versprille werkte eerder voor Crisp, Dentsu, Roorda en Lemz

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.