.webp)
TicketSwap kiest The Romans als lead agency
TicketSwap gaat samenwerken met creatief communicatiebureau The Romans. Het bureau wordt verantwoordelijk voor campagnes en perscommunicatie in Nederland en België, met als doel het merk verder te versterken bij fans en binnen de live-evenementenindustrie.
De samenwerking komt op een moment dat TicketSwap zich ontwikkelt van doorverkoopplatform naar marketplace voor live belevenissen. The Romans zal onder meer campagnes ontwikkelen rond evenementen en samenwerkingen, en de communicatie verzorgen richting consumenten en zakelijke partners.
TicketSwap wil gebruikers beter bedienen met persoonlijke tips en relevante content op basis van data. Dit moet zorgen voor een meer betrokken gebruikservaring en biedt tegelijk meerwaarde voor samenwerkingspartners. Naast Nederland en België richt TicketSwap zich op groei in Duitsland en andere Europese markten.
Sophie Nicholson, partner bij The Romans: “Wat een match! Als bureau dat cultuur ademt, brengen we zelf ook flink wat uurtjes door op TicketSwap. De creatieve kansen voor dit merk zijn gigantisch. Het is een organisatie die fans echt op één zet, en tegelijk organisatoren ondersteunt, juist nu de wereld van live events volop in beweging is.”
TicketSwap wil band met fans en industrie versterken
De samenwerking moet bijdragen aan langdurige betrokkenheid van fans, organisatoren en media bij TicketSwap. Margriet de Kroon, Marketing Director bij TicketSwap: “Ik heb eerder met The Romans samengewerkt, en hun expertise, netwerk en creativiteit zijn precies wat we nodig hebben. Ze vormen een verlengstuk van ons team en helpen ons om onze ambities waar te maken. We geloven sterk dat deze samenwerking ons helpt om meer partners in de industrie te bereiken én dichter bij fans in heel Europa te komen – zodat ze TicketSwap blijven zien als hét vertrouwde platform voor alles waar ze fan van zijn.”
TicketSwap wil met deze samenwerking ook zijn zichtbaarheid buiten de muziekscene vergroten en inzichten delen met de live-evenementenindustrie.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Wie volgt Gerd De Smyter op als Woordvoerder van het Jaar 2025?
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Accountmanager Binnendienst Media Monitoring
GTIA schakelt Serviceplan Amsterdam in voor PR in Benelux
Cristèl Klandermans (Today's Specials): Een goed verhaal is het waard om te delen
[Vacancy] Scooperz has a position for Influencer Talent Manager
Gepubliceerd door: Laura Heerlien