Thijs de Boer Creative Director bij TBWA\NEBOKO

Ervaren creative versterkt bureau met internationale expertise

TBWA\NEBOKO breidt het creatieve leiderschapsteam uit met Thijs de Boer. In zijn rol als Creative Director zal hij bijdragen aan de creatieve koers van het bureau en haar klanten. De Boer heeft ruime ervaring in de reclamewereld en ontving diverse onderscheidingen, waaronder Cannes Lions en Effies.

Ervaring en achtergrond

Thijs de Boer: “Als Ajax belt, zeg je natuurlijk geen nee. Laten we eerlijk zijn; TBWA\NEBOKO is al veel langer het beste bureau van Nederland. Ongelooflijk knap hoe ze voor de mooiste merken al jaren topwerk maken, met de aanstekelijke ambitie om steeds beter te worden. De TBWA-ers die ik ken en heb gesproken zijn niet alleen heel goed, maar vooral ongelooflijk prettige mensen. Ik kijk ernaar uit om samen Champions League te spelen.”

Thijs de Boer werkte eerder als European Creative Chairman bij Cheil Worldwide en richtte zijn eigen bureau op. Hij heeft campagnes ontwikkeld voor merken als KPN, BMW, Unilever, ABN AMRO en Samsung. Thijs de Boer: "Ik ben trots op wat we bij Cheil hebben neergezet/ Met modern werk voor onder andere Samsung hebben we Cheil als creatief bureau zichtbaar gemaakt."

Darre van Dijk, CCO TBWA\NEBOKO: “Thijs is een geweldige creatieve leider. Zijn passie voor het creëren van impactvolle campagnes is aanstekelijk. Veel van z'n werk heeft ook een vorm van innovativiteit, wat heel goed past binnen ons bureau. Daarnaast brengt hij ook een bak ervaring met zich mee, heel goed voor de dynamiek op de creatieve vloer. En niet geheel onbelangrijk: het is ook nog eens een hele leuke gozer!”

www.tbwa.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO

20-06-2025 | 09:50:00
Hij vertelt over het succes van TBWA\NEBOKO, de betekenis van prijzen in Cannes en de impact van AI

TBWA\NEBOKO wint Zilveren Lion; LePub Brons met Heineken

18-06-2025 | 15:38:00
TBWA\NEBOKO heeft met de campagne Maccie voor MacDonalds een Zilveren Lion gewonnen in de categorie Media en de subcategorie Use Of Mobile

TBWA\NEBOKO maakt zomercampagne voor McDonald’s

17-06-2025 | 15:55:00
De campagne draait om het delen van kleine gebaren van aandacht, zoals een glimlach of een extra McNugget bij een portie van negen.

TBWA\NEBOKO en McDonald's op Cannes Media-shortlist

16-06-2025 | 09:45:00
Met Maccie in de McDonald’s App stuur je geen betaalverzoek, maar een trakteerverzoek.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING

10-06-2025 | 15:22:46
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.