Thijs de Boer Creative Director bij TBWA\NEBOKO

Ervaren creative versterkt bureau met internationale expertise

TBWA\NEBOKO breidt het creatieve leiderschapsteam uit met Thijs de Boer. In zijn rol als Creative Director zal hij bijdragen aan de creatieve koers van het bureau en haar klanten. De Boer heeft ruime ervaring in de reclamewereld en ontving diverse onderscheidingen, waaronder Cannes Lions en Effies.

Ervaring en achtergrond

Thijs de Boer: “Als Ajax belt, zeg je natuurlijk geen nee. Laten we eerlijk zijn; TBWA\NEBOKO is al veel langer het beste bureau van Nederland. Ongelooflijk knap hoe ze voor de mooiste merken al jaren topwerk maken, met de aanstekelijke ambitie om steeds beter te worden. De TBWA-ers die ik ken en heb gesproken zijn niet alleen heel goed, maar vooral ongelooflijk prettige mensen. Ik kijk ernaar uit om samen Champions League te spelen.”

Thijs de Boer werkte eerder als European Creative Chairman bij Cheil Worldwide en richtte zijn eigen bureau op. Hij heeft campagnes ontwikkeld voor merken als KPN, BMW, Unilever, ABN AMRO en Samsung. Thijs de Boer: "Ik ben trots op wat we bij Cheil hebben neergezet/ Met modern werk voor onder andere Samsung hebben we Cheil als creatief bureau zichtbaar gemaakt."

Darre van Dijk, CCO TBWA\NEBOKO: “Thijs is een geweldige creatieve leider. Zijn passie voor het creëren van impactvolle campagnes is aanstekelijk. Veel van z'n werk heeft ook een vorm van innovativiteit, wat heel goed past binnen ons bureau. Daarnaast brengt hij ook een bak ervaring met zich mee, heel goed voor de dynamiek op de creatieve vloer. En niet geheel onbelangrijk: het is ook nog eens een hele leuke gozer!”

www.tbwa.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei

20-11-2025 | 10:46:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Wim Jan Zijlstra, Head of Strategy bij TBWA\NEBOKO

Whitepaper TBWA onthult succesformule van merken

14-11-2025 | 13:54:00
Willem Maijvis en Philippine Eijsvoogel, strategen bij TBWA\NEBOKO, lanceren het whitepaper How to Build a Brand in the Modern Age.

TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025

13-11-2025 | 22:53:00
Woeaaaaah! Het kan bijna niet anders dan dat TBWA\NEBOKO alle Nederlandse Effie-records heeft gebroken

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne

10-11-2025 | 17:19:33
Met een prikkelende campagne vraagt Centraal Beheer aandacht voor een serieus onderwerp: miljoenen Nederlanders zijn nog niet klaar voor later.
> -->

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.