The Valley herpositioneert Bonusan

The Valley heeft voedingsupplementenmerk Bonusan geholpen zich te herpositioneren met onder meer een campagne en een rebranding als onderdeel van een vernieuwde customer experience strategie waarbij ingezet wordt op de term begrip.

De campagne is gelanceerd onder de noemer The Science of You en is ontwikkeld in samenwerking met The Valley-Assist Digital. Bonusan onersteunt sinds 1966 professionals en consumenten in hun zoektocht naar een gezonde levensstijl.

Begrip

De vernieuwde CX-aanpak benadrukt dat gezondheid begint bij begrip: Begrijpen wat je lichaam nodig heeft, wat de wetenschap zegt en hoe gerichte ondersteuning het verschil kan maken.

Chantal Pasker, Head of Brand & Digital bij Bonusan: “Wij geloven sterk in de ‘driehoek van begrip’: consument, gezondheidsprofessional en het juiste product. The Science of You onderstreept deze samenwerking en zet de expertise van de therapeut centraal.”

De campagne draait om luisteren. Luisteren naar het individu én naar de professionals. Inzicht in gezondheid en de wetenschap als basis voor gerichte ondersteuning. Eerst de waarom, dan pas de hoe en wat.

Gijs ten Buuren, Strategy Director The Valley: “Als het om gezondheid gaat, is er geen one-size-fits-all-aanpak. Ieder mens heeft immers een uniek verhaal. Dat is waar we met deze herpositionering en campagne nog meer nadruk op leggen.”   

Merkidentiteit

Als onderdeel van de herpositionering introduceert Bonusan haar vernieuwde merkidentiteit. Daarbij is een pack design met een eigentijdse uitstraling geïntroduceerd.

Sheldon Bont, Creative Director van The Valley: “Het nieuwe ontwerp combineert zorgvuldig Bonusan’s medische basis met de expertise van professionals, vanuit een premium consumentenbenadering. Het resultaat is een professionele en aantrekkelijke uitstraling—iets wat mensen graag in hun keukenkastje hebben staan.”

Gedurende het jaar zal The Science of You verder worden uitgebreid naar de winkelvloer, digitale contactpunten en in diverse initiatieven met gezondheidsprofessionals, die de herpositionering zullen versterken.

www.thevalley.nl

www.bonusan.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT

27-06-2025 | 01:33:00
De Gouden Lion die GUT Amsterdam heeft gewonnen in de categorie Creative Effectiveness met een campagne voor het biermerk Hertog Jan (van AB-InBev) zou onterecht vergeven zijn

Revolution Ad introduceert 3D-advertentieformaat in Europa

29-04-2025 | 14:41:09
Revolution Ad breidt uit naar Europa met een interactief 3D-advertentieformaat dat inspeelt op de afnemende effectiviteit van standaard banners.

Philip Kok (The Valley): Creatieve industrie op een keerpunt

12-03-2025 | 13:49:00
Traditionele creatieve bureaus komen steeds vaker onder druk te staan van investeerders en holdings die rendement boven creatief vakmanschap stellen

The Valley dropt met Oldtimers een historische lekkernij ter ere van 100-jarig jubileum

12-04-2024 | 08:41:17
Begin dit jaar introduceerde Oldtimers in samenwerking met The Valley al een campagne om het vakmanschap achter drop onder de aandacht te brengen

The Valley ontwikkelt campagne Oldtimers

08-01-2024 | 16:47:00
In samenwerking met The Valley verschuift Oldtimers van een nostalgische positionering naar een tijdloos en premium merk met een focus op volwassen smaken
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.