The Super Mario Bros. Movie viert 1 jaar in Pathé Tilburg Stappegoor

The Super Mario Bros. Movie vierde zijn eerste verjaardag! Dit jubileum markeert een succes voor de bioscoop, waar de avonturen van Mario en zijn vrienden een jaar lang bioscoopbezoekers hebben betoverd. De laatste film die zo lang draaide bij Pathé was 23 jaar geleden The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. Bezoekers waren uitgenodigd om als Mario-karakter verkleed te komen, waarbij de best verklede winnaar een leuke prijs ontving. 

Bij Pathé zijn er tot nu toe 790.000 bezoekers geweest. In de weken voor zijn éénjarig jubileum blijven enthousiaste Mario-fans Pathé Tilburg Stappegoor bezoeken om de personages op het scherm te zien schitteren. Er komen nog steeds tientallen bezoekers en in vakanties zelfs honderden. De film trok niet alleen lokale bewoners, maar bezoekers van plaatsen zoals Apeldoorn of Moer (in Drenthe), waar gezinnen speciaal naar Tilburg reisden om de magie van Mario te ervaren. 

Jubileumvoorstelling in Mario-thema 

Om deze gelegenheid te vieren, werden bij de jubileumvoorstelling prijzen verloot, waaronder merchandise en een Club Pathé Family-abonnement. Bezoekers die als een Mario-karakter verkleed kwamen, ontvingen een verrassing. In een aparte zaal konden deelnemers Super Mario Kart spelen, en waren er diverse activiteiten in de foyer, zoals een speciale Super Mario Speurtocht, kleurplaten, kinderdisco en een springkussen. Tot slot genoten bezoekers van een stuk taart om de verjaardag van The Super Mario Bros. Movie te vieren.

Rob van Lierop, manager Theatre: "We zijn enorm trots op het feit dat The Super Mario Bros. Movie al een jaar lang de harten van ons publiek verovert. Het is speciaal om nog steeds zoveel enthousiaste gezichten te zien bij deze film, die zowel trouwe fans blijft aantrekken als nieuwe bezoekers weet te verrassen. Met de film nu exclusief te zien bij Pathé Tilburg Stappegoor, bieden we een unieke gelegenheid voor een onvergetelijk bioscoopuitje. Onze toegewijde service en de ongeëvenaarde bioscoopervaring blijven mensen aanspreken en zorgen ervoor dat ze steeds weer terugkomen naar onze bioscoop."

Claire Vogelenzang, Managing Director Universal Pictures International Netherlands: "We zijn heel blij met het grote succes van The Super Mario Bros. Movie en het is een enorme mijlpaal dat Pathé Tilburg Stappegoor erin geslaagd is om de film een jaar lang te vertonen. Het enthousiasme van de Mario-fans in Tilburg en omgeving wordt beloond, want onlangs is bekendgemaakt dat er in april 2026 een vervolg komt op The Super Mario Bros. Movie." 

www.pathe.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament

18-11-2025 | 18:07:00
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.

Pathé Nederland gaat reorganiseren

06-08-2025 | 08:30:00
Pathé Nederland, de grootste boscoopketen van Nederland gaat reorganiseren. Dit bevestigt de Nederlandse vestiging van het Franse filmbedrijf tegenover Marketing Report

Pathé introduceert Mystery Classic

04-02-2025 | 18:19:00
Pathé start met Mystery Classic, een maandelijkse filmvertoning waarbij bezoekers zonder voorafgaande aankondiging een klassieker uit de filmgeschiedenis te zien krijgen.

Pathé zet campagnestrategie voort

17-01-2025 | 09:25:00
Na de lancering vorig jaar van de campagnestrategie ... beleef je samen met Pathé, kondigt Pathé aan dat deze in 2025 wordt voortgezet.

Pathé en gemeente Amsterdam trakteren 50.000 Amsterdamse scholieren en studenten op filmvoorstelling

06-01-2025 | 15:58:00
De gemeente Amsterdam en Pathé hebben Amsterdamse scholieren en studenten uitgenodigd voor een gratis filmvertoningen van Het verhaal van Nederland – Amsterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland

18-11-2025 | 09:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.