The Relevance Group breidt netwerk uit met TDA Group

The Relevance Group (TRG) voegt het Nederlandse bureau TDA Group toe aan zijn netwerk. Met deze uitbreiding bestaat het collectief nu uit acht gespecialiseerde bureaus op het gebied van marketing technology, data science, insights en artificial intelligence.

Eerder sloten onder meer de Nederlandse bureaus Markteffect en Techonomy zich aan bij TRG. Met de toevoeging van TDA Group versterkt TRG zijn positie binnen het Europese speelveld van data- en marketingtechnologie.

Focus op datagestuurde klantinteracties

TDA Group helpt organisaties om data toegankelijk te maken en in te zetten voor klantgerichte inzichten. Deze werkwijze sluit aan bij de doelstelling van TRG om marketing en sales relevanter te maken door data slim te benutten op elk contactmoment met de klant.

Andreas Hannemann, CEO van The Relevance Group: “Met TDA Group versterken we het technologische fundament van TRG. Hun diepgaande expertise in data-infrastructuur, compliance en automatisering vormt een krachtige basis voor al onze bedrijven. Daarmee kunnen we nog slimmere en beter verbonden oplossingen ontwikkelen, verspreid over heel Europa. Ik kijk ernaar uit om samen met het team van TDA aan de slag te gaan en nieuwe kansen te benutten.”

Samenwerking binnen Europees netwerk

Frank de Beun, CEO van TDA Group: “We kijken ernaar uit om onze ambities als onderdeel van TRG voort te zetten. Als leverancier van datatechnologie en analytics willen we organisaties zo veel mogelijk waarde en relevantie bieden. Met TRG aan onze zijde kunnen we dit nog sterker neerzetten, precies zoals we dat nu al voor onze klanten doen.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Zo haal je meer uit recruitment met je werkgeversmerk

01-05-2025 | 10:06:00
Recruitment marketing en employer branding. Twee termen die vaak in één adem genoemd worden, maar in de praktijk nog te vaak los van elkaar worden ingezet.

[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een Senior Front-end Developer

30-04-2025 | 10:07:00
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een Senior Front-end Developer

Esther Overmars neemt plaats in hoofdjury Effie Awards

30-04-2025 | 08:30:00
Esther Overmars, partner bij strategisch bureau Here, volgt Hans Middelhoek op als lid van de hoofdjury van de Effie Awards. Ook neemt ze zijn plaats in binnen de Effie stuurgroep.

Het einde van Googles Privacy Sandbox

29-04-2025 | 17:10:00
De afgelopen zeven dagen lag Google onder vuur. Op 17 april oordeelde een Amerikaanse rechter dat Google willens en wetens een monopoliepositie heeft verworven en behouden in de adtech-markt.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketeer Retentie & Engagement - De Telegraaf

29-04-2025 | 09:13:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketeer Retentie & Engagement - De Telegraaf · Fulltime

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.