The Relevance Group breidt netwerk uit met TDA Group

The Relevance Group (TRG) voegt het Nederlandse bureau TDA Group toe aan zijn netwerk. Met deze uitbreiding bestaat het collectief nu uit acht gespecialiseerde bureaus op het gebied van marketing technology, data science, insights en artificial intelligence.

Eerder sloten onder meer de Nederlandse bureaus Markteffect en Techonomy zich aan bij TRG. Met de toevoeging van TDA Group versterkt TRG zijn positie binnen het Europese speelveld van data- en marketingtechnologie.

Focus op datagestuurde klantinteracties

TDA Group helpt organisaties om data toegankelijk te maken en in te zetten voor klantgerichte inzichten. Deze werkwijze sluit aan bij de doelstelling van TRG om marketing en sales relevanter te maken door data slim te benutten op elk contactmoment met de klant.

Andreas Hannemann, CEO van The Relevance Group: “Met TDA Group versterken we het technologische fundament van TRG. Hun diepgaande expertise in data-infrastructuur, compliance en automatisering vormt een krachtige basis voor al onze bedrijven. Daarmee kunnen we nog slimmere en beter verbonden oplossingen ontwikkelen, verspreid over heel Europa. Ik kijk ernaar uit om samen met het team van TDA aan de slag te gaan en nieuwe kansen te benutten.”

Samenwerking binnen Europees netwerk

Frank de Beun, CEO van TDA Group: “We kijken ernaar uit om onze ambities als onderdeel van TRG voort te zetten. Als leverancier van datatechnologie en analytics willen we organisaties zo veel mogelijk waarde en relevantie bieden. Met TRG aan onze zijde kunnen we dit nog sterker neerzetten, precies zoals we dat nu al voor onze klanten doen.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Bob Koigi: Sportfans zijn nu communities met invloed

15-08-2025 | 11:34:27
Van miljardencontracten voor uitzendrechten tot straatvoetbal-geïnspireerde stunts: de sportwereld zit midden in een marketingrevolutie.

Barbie brengt Venus Williams uit in Inspiring Women-serie

14-08-2025 | 11:07:55
De pop is gebaseerd op haar outfit tijdens de overwinning op Wimbledon in 2007 en bevat onder meer een wit tennistenue

Boest verzorgt digitale campagnes voor Art Zoo Museum

14-08-2025 | 10:50:00
In een 17e-eeuws grachtenpand aan de Herengracht presenteert het museum een artistieke ode aan dieren en natuur

[Vacatures] FRISK Agency (part of MORGENFRISK) zoekt een SEA Specialist

13-08-2025 | 11:26:00
FRISK Agency (part of MORGENFRISK) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Laren (NH) | search-minded & resultaatgericht | 24 - 40 uur

Pim de Brock: 5 drempels voor AI in Marketing en Sales

12-08-2025 | 13:38:10
In deze column zet Pim de Brock vijf drempels voor een brede(re) inzet van AI voor sales-, marketing en communicatieprofessionals op een rij.

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.