[The List] TRN Creative Intelligence

BESCHRIJVING BUREAU

Maak B2B-marketing voorspelbaar.

Veel B2B-marketing draait op aannames. Maar weet jij écht wie je ideale klanten zijn, hoe ze onbewust beslissen en welke boodschap hen in beweging brengt?

Met de TRN-methode combineren we Demand Generation, Account-Based Marketing, gedragswetenschap, AI en growth hacking. We brengen je doelgroep haarscherp in beeld, benutten psychologische triggers en bouwen campagnes & content die wél werken.

Zo creëer je vraag in de hele markt en zorg je ervoor dat de juiste B2B-accounts converteren. Maak je marketing voorspelbaar – en laat je concurrenten achter je.

CONTACTGEGEVENS

Liesboslaan 291A
Breda 4838EV
0765 01 52 62
[email protected]

WEBSITE

www.trn.eu

AANTAL WERKNEMERS

13

KLANTEN

Envalior, DSM, MAN Trucks, PON, NBU, Maas Jacobs

SPECIALISMEN

b2b marketing icm gedragswetenschap

CONTACTPERSOON 

Jeroen Janse
[email protected]

 

The List

THE LIST

Marketing Report lanceert reclamebureau-database The List. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.

Registreer jouw bureau voor The List hier

 

Lees ook:

[The List] Sentiment Studios

24-06-2025 | 10:58:07
No bullshit, but a clear brand story that speaks to your gut.

[The List] Key Agency

23-06-2025 | 09:01:37
Wij zijn Key Agency en wij zijn een full service digital bureau uit Amsterdam. Waar wij goed in zijn? Bedrijven laten groeien met digital.

[The List] awesome

02-05-2025 | 09:59:05
We help brands create stories that connect with consumers. With narrative driven content creation and data driven distribution we boost engagement

[The List] Design Bridge and Partners

30-04-2025 | 09:18:20
We design brands that move people. Brands that don't just stand out but stand for something. Something that means something.

[The List] UNISCO

10-04-2025 | 12:52:50
UNISCO is er voor CMO’s die hun impact willen vergroten, én voor creatieve bureaus die strategische media-inzichten zoeken om hun ideeën kracht bij te zetten
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.