
The Invaders biedt een exclusieve blik in de keuken, laatste trends en meer
Vier keer per jaar organiseert The Invaders een brand sessie genaamd The Value Game. Tijdens deze sessies openen we onze deuren voor merken en bureaus en nemen we hen mee door onze kennis en inzichten rondom de gaming industrie.
Na twee succesvolle sessies zal onze volgende editie van The Value Game plaatsvinden op dinsdag 5 september. Tijdens deze sessie gaan we het hebben over maatschappelijke impact in gaming, hoe Unilever gaming gebruikt voor haar merken, trends die we hebben opgemerkt tijdens Gamescom en zullen we exclusieve details delen rondom een aankomende campagne.
Inspirerende gastsprekers
Daarnaast zijn we verheugd om aan te kondigen dat we voor aankomende sessie twee gastsprekers zullen hebben. Waarvan beiden staan te popelen om hun kennis en ervaringen rondom hun vakgebied te delen:
Joanneke Weerdmeester, gedragswetenschapper, zal dieper ingaan op de sociale impact in gaming en het onderzoek hierachter.
Sebastiaan Jansen, CX Tech en Innovation lead bij Unilever, zal Unilevers visie en ervaring rondom gaming voor merken delen.
Op dit moment zijn er nog enkele plekken beschikbaar om deel te nemen aan de sessie.
Mocht je deel willen nemen aan deze sessie, neem dan contact op met jeroen@theinvaders.nl voor een exclusieve uitnodiging met verdere informatie voor de derde editie van The Value Games.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Frieda Ulsamer de Waard over The Invaders
Het Voetbal Inside effect
The Invaders en GroupM lanceren Dutch Gaming Report 2025
1 miljoen spelers voor Operation Aorta van Sanquin en The Invaders
Gepubliceerd door: Saskia van Weert