Teus Baars: NOSUCH omarmt AI met komst van Evert Bal

Het wordt steeds duidelijker: AI verandert ons vak. En snel ook!

Niet alleen qua tools, maar fundamenteel in hoe we als agency werken, denken en leveren. Bij NOSUCH zien we AI als een enorme kans. Alleen: hoe integreer je die nieuwe technologie zó dat het niet schuurt met creativiteit en kwaliteit?

Ik was dus op zoek. Naar iemand die én technisch snapt wat AI kan, én begrijpt hoe onze markt in elkaar zit, én begrijpt hoe mensen werken. Via mijn netwerk (Jan Prins en Vincent Everts) kwam ik in contact met Evert Bal; UX-designer, AI-pionier en iemand die net zo creatief en ondernemend denkt als ik.

Vanaf het eerste gesprek voelde ik dat het klopt. Geen hype, maar inhoud. Geen spreadsheets, maar visie én actie. En vooral: dezelfde energie om te bouwen.

We gaan samen aan de slag om AI op een slimme en mensgerichte manier te integreren binnen NOSUCH. Van creatie en planning tot interne processen en new business.

Tools die ons sneller laten werken, beter laten samenwerken en ruimte geven voor creativiteit.

Vanaf juni is Evert officieel betrokken bij NOSUCH om deze integratie te leiden. We starten met een aantal gerichte pilots en bouwen stap voor stap verder.

Ik kijk ernaar uit om samen echt impact te maken met AI, zonder in te leveren op wat ons werk leuk en waardevol maakt. 


Teus Baars
is CEO van NOSUCH Group

www.nosuch.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Creative Editor (met Motion & Social Savvyness)

01-09-2025 | 09:15:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Creative Editor (met Motion & Social Savvyness) - Rotterdam

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Marketing en Communicatie Manager

01-09-2025 | 08:54:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Marketing en Communicatie Manager - Rotterdam

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Marketeer (Medior/Senior)

18-08-2025 | 07:33:00
NOSUCH is per direct op zoek naar Marketeer (Medior/Senior) - Randstand

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Online Marketeer

30-07-2025 | 08:41:00
NOSUCH is per direct op zoek naar Online Marketeer - Rotterdam

Agency at Night Rotterdam 2025!

19-05-2025 | 15:46:00
Voor het tweede jaar op rij was Marketing Report in Rotterdam voor Agency at Night. Wat een feest!
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.