
Teus Baars: NOSUCH omarmt AI met komst van Evert Bal
Het wordt steeds duidelijker: AI verandert ons vak. En snel ook!
Niet alleen qua tools, maar fundamenteel in hoe we als agency werken, denken en leveren. Bij NOSUCH zien we AI als een enorme kans. Alleen: hoe integreer je die nieuwe technologie zó dat het niet schuurt met creativiteit en kwaliteit?
Ik was dus op zoek. Naar iemand die én technisch snapt wat AI kan, én begrijpt hoe onze markt in elkaar zit, én begrijpt hoe mensen werken. Via mijn netwerk (Jan Prins en Vincent Everts) kwam ik in contact met Evert Bal; UX-designer, AI-pionier en iemand die net zo creatief en ondernemend denkt als ik.
Vanaf het eerste gesprek voelde ik dat het klopt. Geen hype, maar inhoud. Geen spreadsheets, maar visie én actie. En vooral: dezelfde energie om te bouwen.
We gaan samen aan de slag om AI op een slimme en mensgerichte manier te integreren binnen NOSUCH. Van creatie en planning tot interne processen en new business.
Tools die ons sneller laten werken, beter laten samenwerken en ruimte geven voor creativiteit.
Vanaf juni is Evert officieel betrokken bij NOSUCH om deze integratie te leiden. We starten met een aantal gerichte pilots en bouwen stap voor stap verder.
Ik kijk ernaar uit om samen echt impact te maken met AI, zonder in te leveren op wat ons werk leuk en waardevol maakt.
Teus Baars is CEO van NOSUCH Group
www.nosuch.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Agency at Night Rotterdam 2025!
Teus Baars: We geven iedereen de kans om binnen te kijken
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Account Manager
Knauf kiest NOSUCH als vaste marketingpartner
Teus Baars en Diederik Hoffland over NOSUCH en XYZ
Gepubliceerd door: Bas Vlugt